Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktion af strømper

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Nov 20
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej, derude :)

Har med en lille ide om at jeg gerne vil starte en virksomhed, der sælger fancy glimmerstrømper til kvinder/piger.

Mangler dog at finde et sted, hvor selve produktionen af sokkerne kan foregår. Ser det helst blive produceret her i Danmark eller europa.

Kravet om en bæredygtig og klimavenligt production er et most.

Nogen der kender eller har gode ideer til hvor jeg kan finde den rigtige produktions sted?

Mvh. Mathilde
Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 18
Indlæg ialt: 471
Fra  Twoday IT Minds Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathilde,

Har du gjort dig nogle tanker omkring hvilket materiale sokkerne skal være? Derudover så kan det godt ske at jeg kan hjælpe dig med producent samt hvad der skal bruges til opstart :D 

Med venlig hilsen
Mathias

Tilmeldt 1. Feb 21
Indlæg ialt: 11
Fra  RE-ZIP ApS Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa,

Godt nok kender jeg ikke til et produktionssted, men synes da konceptet går i hånd med det vi til dagligt foretager os.
Vi leverer bæredygtige og cirkulære emballager: Se mere på vores hjemmeside re-zip.dk
Fra Varde
Tilmeldt 5. Jan 21
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved, at hele branchen producerer i Ukraine eller Tyrkiet. Der er stadig et par fabrikker i de baltiske stater. Vi hjælper gerne med kontakter og behandling. Vi har også god kontakt med en familiefabrik i Tyskland, men de er ikke så attraktive på grund af omkostningerne.

Transport costs audit for all Amino members free of charge. 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)