Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

søge optimering

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Brande
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 591
Fra  www.wristease.dk Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

vi har en webshop hvor vi har fået lavet nyt design, vi har fået at vide den er blandt de 1-3 første hjemmesider oprettet hos scannet.

det er der ikke ret mange der kan prale af at have så gammel en hjemmeside, vi ligger på side 1 på venetetøj side 2 på børnetøj, men vi syntes ikke vi har klik nok alligevel, hvad skal vi gøre, vi er igang med at udvide vores sortiment til alt fra 0-14 år også baby udstyr kommer snart på

vores side hedder

giv os en feedback på om det er vores design, eller hvad der skal til 

www.sisseline.dk

Fra Vilnius, Litauen
Tilmeldt 13. Nov 07
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 00:23

Hvad jeg ud fra et søgemaskineoptimeringssyn kan lure, så er der stadig lidt at hente rundt omkring, hvis I gerne vil længere op. Pt. har i en pagerank på 2/10 (hvilket nødvendigvis ikke siger ret meget).

Indgående links er rimelig, meta-tags er gode.

Jeg ville have mere tekst og på undersiderne kan siderne godt kræses lidt mere for. Se f.eks. titlen på undersiderne...

Derudover, så kan forsiden - altså landingssiden godt forbedres. Billederne er gode, men igen - lidt mere tekst med nogle keywords og så måske lidt mere salg. F.eks. en rubrik under billedet med et tilbud eller andet salgsrettet. 

Tilmeldt 3. Sep 06
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 08:33

Hej

Jeg klikkede lidt rundt på din side og kan se at din forside konsekvent viser at kurven er tom?

Derudover skifter man domæne hvis man klikker på nogle af dine billeder på forsiden, hvilket betyder at kurven er tom hvis man efterfølgende klikker på indkøbskurv.

Det har intet med dit spørgsmål at gøre, men det er en ret dum fejl at have, der kan gøre det besværligt at handle i din butik, derfor tillader jeg mig at nævne det.

Hav en god søndag.

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 09:47

Hej

Hvad mener du præcist med at i "ikke har klik nok"? Kommer der ikke nok besøgende, eller forlader de besøgende shoppen for hurtigt. Det er to vidt forskellige tiltag der skal til for alt efter hvilket problem det er. For få besøgende via fx. Google har fx. intet med jeres design at gøre.

Mht. til selve shoppen, hvorfor har i et link til Google?

I har mange varer uden billeder. Hvor tit sker det at i sælger et stykke tøj som der ikke er billede på? Hvis jeg har ret i at det er så godt som aldrig, så skynd jeg at fjern disse varer fra shoppen. Det virker uprofessionelt, og koster jer salg fra de andre varer som er salgbare. SOm mam kan læse i E-pusher er der rigeligt med barrierer mod at folk handler. Ikke at have et billede på er som at sætte Berlinmuren foran køberen.

Mvh Jesper

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 11:20

Nu kan jeg se at titlen på dit indlæg er "søge optimering", så det besvarer mit spørgsmål.

Jeg har just skrevet indlægget Hvordan får du flere besøgende - for begyndere. Dette besvarer i generelle vendinger hvordan du kan få flere besøgende far Google. Nederst finder du en checkliste som du evt. kan besvare:

Checkliste hvis du mener din side ligger for lavt på søgeordet dingenot

1) Hvilken specifik side på dit site ligger øverst på søgeordet dingenot?

2) Står dingenot i title tagget?

3) Står dingenot i keywords tagget?

4) Står dingenot i description tagget?

5) Står dingenot i en overskrift på siden?

6) Hvor mange gange står dingenot i teksten på siden?

7) Hvor mange indgående links har du hvor dingenot er en del af ankerteksten?

8) Ikke mindst - Hvilken placering ligger du på i dag på Google på dingenot?

9) Hvilke andre søgeord er relevant for dit site? Hvordan ser checklisten ud for disse søgeord?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)