Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på shopify webshoppen FashionZone.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Oct 20
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 06:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære amino’er. Hos FashionZone.dk kunne godt bruge jeres hudløs ærlige mening.
Vi har de seneste uger brugt tid på at udvikle en hjemmeside målrettet b2c, og kunne godt bruge jeres hudløs ærlige mening - da dette er et helt nyt kapitel får os..

Vi har primært arbejdet på kollektionssiden + produktsiderne, så det er der vi i første omgang gerne vil have feedback, men skulle der være feedback til de resterende del af siden lytter vi selvfølgelig! (vi er dog ved at udvikle ny forside også..)

Derudover har vi også overvejet og rode lidt med /cart + /checkout - nogle erfaringer her?

Til alle der kommer med brugbar feedback kvittere vi med en lille rabat kode der udover gratis fragt giver 15%.

// Seb & Jonas fra FashionZone
Fra Skanderborg
Tilmeldt 7. May 19
Indlæg ialt: 58
Fra  Marketing med mere Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Et par hurtige kommentarer:

Jeg mangler info om levering, retur mm. I kunne med fordel overveje et par USP'er i menuen. 

Jeres karrusel med udtalelser på forsiden kører for hurtigt - man kan ikke nå at læse hvad der står :-)

Produktbillederne er alt for store (jeg har kun tjekket på desktop, og der fylder de hele skærmen). Tog udgangspunkt i denne side: https://fashionzone.dk/collections/bluelight-briller

Måske har I prøvet lidt forskelligt af? Denne side er i hvert fald meget bedre: https://fashionzone.dk/collections/solbriller 

I COF mangler der produktbilleder på den popup, der kommer med mersalg (inden kurven). 

Der er lidt engelsk tekst i selve kurven (Add notes).

Under kontaktinformation i COF har I default kryds i ja tak til mails. Den går desværre ikke længere pga. GDPR

Held og lykke med det hele - tænker I er godt på vej :-) 

Indehaver af konsulentvirksomheden Marketing med mere

Tilmeldt 28. Oct 20
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej med jer
I får lige lidt feedback fra mig også.
Jeg sidder på en desktop, å det første der møder mig, er jeres store 3-delte slider.
Og da det var det første jeg så, havde jeg ikke bemærket menuen endnu.
Så indtil jeg så menuen, så kunne jeg ikke afkode, præcis hvad i solgte.
Jeg ville personligt fjerne slideren, og få jeres produkter op above the fold, så man kan se præcis hvad i sælger, og får serveret produkterne, som det første.

Derudover, så forsøgte jeg at fjerne cookie beskeden, ved at trykke OK, men uden held

I annoncerer ret meget med blue light briller, men man skal dykke en del ned på siden, for at finde ordentligt og grundig information om, hvad blue light briller er.
Det ville jeg servere meget hurtigt, og lede folk hen på en beskrivelse, hvis de har brug for info om det.
Tilmeldt 28. Oct 20
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Kirstine Assenholm:

Et par hurtige kommentarer:


Held og lykke med det hele - tænker I er godt på vej :-) 



Mega fed feedback. >tusinde tak. Vi har allerede rettet diverse ting, og tager det hele med til overvejelse og kører løbende tests på det hele så vi kan få dato på hvad der fungerer på vores målgruppe vs. hvad der ikke fungerer. Her til bruger vi luckyorange.

Forresten, fed virksomhed du har dig. Kunne være fedt og hører lidt mere omkring hvad du kan? Hvis du har lyst, er du velkommen til at skrive en mail til seb(at)fashionzone dot dk
Tilmeldt 28. Oct 20
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :
festligt:
Hej med jer
I får lige lidt feedback fra mig også.
Jeg sidder på en desktop, å det første der møder mig, er jeres store 3-delte slider.
Og da det var det første jeg så, havde jeg ikke bemærket menuen endnu.
Så indtil jeg så menuen, så kunne jeg ikke afkode, præcis hvad i solgte.
Jeg ville personligt fjerne slideren, og få jeres produkter op above the fold, så man kan se præcis hvad i sælger, og får serveret produkterne, som det første.

Derudover, så forsøgte jeg at fjerne cookie beskeden, ved at trykke OK, men uden held

I annoncerer ret meget med blue light briller, men man skal dykke en del ned på siden, for at finde ordentligt og grundig information om, hvad blue light briller er.
Det ville jeg servere meget hurtigt, og lede folk hen på en beskrivelse, hvis de har brug for info om det.


Tak får din ærlige mening.Vores side er lavet med "mobile-first mindset". Vores sales funnel frar vores ads er faktisk sådan: kategoriside -> produktside -> køb. På selve kategorisiden har vi hooks der forklarer hvorfor blue light briller - kort og enkelt, og et hurtigt produktoverblik. På produktsiden kan læse mere eller mindre alt om blue light, da vi har erfaret gennem data at det er der vores målgruppe oftest tænker "Hvorfor, hvordan osv" - giver det mening?

Men det du tænker er at lave hele forsiden om, også dedikere store dele af denne til Blue Light også eller hvordan tænker du, Festligt?
Tilmeldt 29. Jul 18
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Førstehåndsindtrykket herfra, er i hvert fald en flot og pæn side - en side jeg godt selv ville turde handle på. :)

Mvh.

RoomForMore.dk | Boligindretning, plakater, knager, spejle, borde, stole, tæpper, puder - kort sagt alt til boligindretningen | RoomForMore.dk

Tilmeldt 28. Oct 20
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

RoomForMore.dk:
Førstehåndsindtrykket herfra, er i hvert fald en flot og pæn side - en side jeg godt selv ville turde handle på


Tusinde tak, slet ikke noget og sætte en finger på?

// Seb

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Først og fremmest forstår jeg ikke at I ikke lave jeres lilnk klik bart. Men bortset fra det ser det da godt ud det hele synes jeg Yes

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Tilmeldt 28. Oct 20
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 08:13
Hvor mange stjerner giver du? :
LinkCentralen.dk:

Først og fremmest forstår jeg ikke at I ikke lave jeres lilnk klik bart. Men bortset fra det ser det da godt ud det hele synes jeg



Hej LinkCentralen.dk. Dette må du gerne uddybe, hvor denne?

// Seb
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)