Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Anmodning om rådgivning - bevis for køb, omkostninger ved selvstændig virksomhed

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Jan 18
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Kan nogen fortælle mig, om det er ok at registrere noget som skatteomkostninger, når jeg bare har en anonym Faktura fra butikken? Desværre glemte jeg at bede om at udfylde mine virsomhedsoplysninger på fakturaen, mens jeg var i butikken, og jeg bemærkede det kun lige nu - længe efter købet blev foretaget :(

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46448
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Udgangspunnktet - hvis ved over 3000 kr er  - at du SKAL have dit firmanavn på - og generelt skal det på af hensyn til momsfradrag. Kan du ikke gå tilbage til butikken og lige få dem til at skrive dit navn på - i hånden og så et stempel, hvis det er et vist beløb

v h John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 15. Jan 18
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for svaret :) - Det var under 3000. Betyder det, at jeg ikke behøver at have firmanavnet på det? Jeg købte den i sidste måned, så jeg ved ikke, om butikken stadig vil opdatere fakturaen.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46448
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Altid bedst at have firmanavn på - specielt med moms - men jeg ville bare tage den ind som den er - hvis ikke de lige vil opdatere, og så kan der jo ikke ske værre, end det forkastes - men under 3000 kr   og hvis noget der klart bruges erhvervsmæssigt - ikke et problem

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)