Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen der vil læse min blog, jeg vil rigtig gerne have feedback!!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Oct 20
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 08:19
Hvor mange stjerner giver du? :

maya.birkkanstrup.dk

(Jeg håber linket virker, hvis ikke så bare kopier det og sæt det ind i google)

Kh Maya

Fra Herning
Tilmeldt 27. Oct 20
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Kom mand, det er en blog, du har brug for mere tekst, engagere dig med publikum, skriv noget interessant ..

[Signaturlink, udenfor signatur, fjernet af moderator]

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maya

Umiddelbart en fin blog, der er ikke meget indhold endnu, men du er jo også lige startet :-)

Så bare klø på, skriv indlæg og artikler om det der ligger dig på hjertet. På sigt vil du sikkert opleve at et, eller nogle få, af emnerne fylder mere og så kan du evt. målrette din blog mod det/de emner.

Held og lykke med projektet
/Brian

Fra København
Tilmeldt 4. Jul 17
Indlæg ialt: 1
Fra  Brøl Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes, at det er en fin blog, du har lavet. 

Lige nu virker hjemmesiden som helhed lidt tom, men du skal jo også lige i gang.

Overvej om du ikke skulle skrive lidt om dig selv - enten på forsiden eller på en separat "Om mig"-side. Det blogindlæg, som præsenterer dig, vil jo med tiden forsvinde længere og længere ned på siden. Det er vigtigt for nye læsere, at de kan lære dig at kende. Jeg ville under alle omstændigheder skrive lidt mere på forsiden om hvad bloggen handler om Smile

Jeg kan godt lide indlægget "Min tøjstil". Det er rigtig godt med dine tips til, hvordan du ville style de forskellige dele. Men det kunne være endnu federe med nogle billeder (dem ville du også kunne bruge til at promovere din blog på Instagram). 

Det er super sejt, at du fortæller om din angst og du kunne med fordel uddybe indlægget lidt. Hvis man ikke har haft angst inde på livet, kan det være svært at forstå. Hvad vil det sige, at du er bange for selv de mindste ting? Hvad betyder det for din hverdag - altså hvordan lever man med angsten?

Jeg synes, det er fint med dine opskrifter, men det indlæg kunne godt bruge en form for indledning. Jeg følger med på flere madblogs og en ting jeg synes fungerer godt, er den lille fortælling, der følger med opskriften. ,,Min veninde kom forbi i dag og i den anledning havde jeg bagt denne her super lækre chokoladekage..." eller ,,Nu er det blevet efterår og det blæser udenfor, derfor fik jeg helt vildt lyst til noget sødt..." Noget hvor man lige får et lille glimt af din dag. 

Alt det ovenstående er bare forslag. Nøglen til en god blog er at finde sin egen stil - og det kan være, at nogle af mine forslag bare ikke matcher det, du vil med bloggen. Følg din mavefornemmelse - så kan det ikke gå helt galt. 

Pøj pøj med bloggen! Smile

Tilmeldt 27. Oct 20
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Det ser rigtig godt ud. Venter på mere indhold.
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)