Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spillevirksomhed og Skat

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Sep 08
Indlæg ialt: 79
Fra  Travelmate Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg spiller en del hos udenlandske bookmakere og eftersom de ligger udenfor EU skal der betales skat af gevinsterne.

Da jeg bruger meget tid på det og også har en del omkostninger forbundet med det, vil jeg gerne køre det som en virksomhed.

Nogen der ved hvordan man bør tilgå dette? Jeg omsætter og tjener langt over 50.000, men moms giver jo ingen mening og udsender ingen faktura.

Vh

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg TROR ikke spil via bookmakere mm vil anses for erhvervsmæssigt og derfor ikke, at du kan oprette virksomhed. Det ville jeg høre skat om i så fald hvis ikke andre tør sige imod her

Jeg ved ikke hvilke udgifter men udgangspunkt er at udgifter der medgår til at erhverve en indtægt giver fradrag i indtægten - for løn modtagere som ligningsmæssigt
Det ville jeg så også høre skat om ved at skrive til dem som indlogget - under kommunikation, og specificere hvad det er for udgifter - og få OK for at trække disse fra når du opgiver dine gevinster

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 25. Sep 08
Indlæg ialt: 79
Fra  Travelmate Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok ærgeligt. Det er min primære indtægt, så det ville jo være rart at køre det via en virksomhed, så det virker lidt mere legitimt når man en dag skal tage et boliglån.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)