Stort set alt er gratis kanaler, som man så betaler 49,- kr om mdr for. Hvem betaler det? www.dr.dk/tv så har du alle DRs programmer gratis, og endda således, at de hurtigt kan streames. Køb af hardware, oprettelse af hjemmeside + system, sikkerheds- og beskyttelse af det hele, køb af rettigheder, budget til reklame mm. Jeg tror hurtigt, at du kan forvente, at pengene forsvinder ud i den blå luft :) Men igen, det afhænger selvfølgelig af, hvilken kanaler, man ønsker at have på sin tjeneste :) |
Det er jo præcis det der er min pointe. At hvis de kan udbyde teknologien og have en forretning på at sælge gratiskanaler på den måde til 49 kr. Så kan teknologien bag ikke koste 50 millioner! For lad og sige de har maks 5000 abonnenter (og det tvivler jeg på). Så er det knap 3 millioner om året... Så skal der gå 20 år før de har overskud, hvis teknologien koster 50 millioner...
Derfor tror jeg teknologien må være væsentlig billigere end de anslåede tal du opstillede... For så mange tusinde abonnenter tror jeg ikke på det selskab har, med det kanaludbud! Og de skyder vel ikke bare penge i et bundløst hul?