Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stykgods til Sverige, Tyskland, Holland, Belgien - hvem kan I anbefale?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jul 18
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Vi leder efter et fragtfirma/speditør, der kan leverer stykgods til nabolandende til fornuftige priser. Indenrigs giver vi mellem 100-200 for vores pakker (de leverer dog kun indenrigs), hvor pakker, der krydser grænsen koster mellem 800-1000. Og det virker som om de skruer lidt på prisen hele tiden.

Der er tale om lette pakker (5-10 kg) med en vis volumen (fx. 170x120x10 cm).

Er der nogle, der kan komme med en god anbefaling?

Mvh

RoomForMore.dk | Boligindretning, plakater, knager, spejle, borde, stole, tæpper, puder - kort sagt alt til boligindretningen | RoomForMore.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 523
Fra  All Creative A/S - Vejle Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Dachser kan være et godt bud.

kræver dog at i palletterer godset

Kim Thranborg / Projektleder hos All Creative A/S / www.allcreative.dk

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

RoomForMore.dk:
Der er tale om lette pakker (5-10 kg) med en vis volumen (fx. 170x120x10 cm).

Dine pakke mål gør at kurer- og pakke firmaer nok ikke vil håndtere godset, så du vil formodentlig skulle bruge en almindeligt speditør hvor pakken sendes som stykgods.

Et mulighed kunne være at kontakte DSV, her vil det bedst være at få fat i en sælger, som vil kunne give dig priser baseret på dit årlige volumen.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Thranborg:
Dachser kan være et godt bud.

Har aldrig oplevet at Dachser har kunnet tilbyde konkurrencedygtige priser.

Fra Kolding
Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 523
Fra  All Creative A/S - Vejle Skrevet kl. 05:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:

Har aldrig oplevet at Dachser har kunnet tilbyde konkurrencedygtige priser.

Det afhænger jo af mange ting om de er konkurrencedygtige
Hvis ikke de var konkurrencedygtige i et eller flere segmenter havde de nok ikke en virksomhed i den størrelse
I dette tilfælde er der ikke ret mange fragtfirmaer der over hovedet vil tage godset pga størrelsen, medmindre man lægger det på paller og sender som pallegods.

Vi sender en del har også "pakker" i mål der minder om de her nævnte (for store til alm. pakketransport)
De priser som trådstarter oplyser ligger langt over de priser vi har ved Dachser på den slags
Eksempelvis giver vi for 120x170x35cm (stor pakke med palle under) til Belgien et stykke under 500,- + moms ved Dachser
Det er på min regnemaskine lagt under de 800-1000,- som er blevet oplyst

Kim Thranborg / Projektleder hos All Creative A/S / www.allcreative.dk

Tilmeldt 14. Aug 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 03:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Davs.

Jeg tror jeg kan hjælpe :-)

Min bror & jeg er ejere af pakkepostfirmaet, Post Europa

Vi tilbyder forsendelser til EU, op til 40kg med max omkreds af 300cm, til de laveste priser inkl Dør til dør levering, Tracking & forsikring.

Jeg kan ud fra de mål du beskriver(Total 300cm i omkreds) , samt vægt du skriver, berette, at vi f.eks kan tilbyde forsendelse af pakke til Sverige mellem 5-10 kg med total omkreds af 300cm for 248kr, ved at købe en 5-10kg´s forsendelse til 199kr, samt tilføjer vore MaxPack produkt til 49kr, hvilke tillader det større mål op til 300cm i omkreds.

Vi er super konkurrencedygtige, på alle vægtklasser, op til 40kg, samt volume af pakke, hvilke de fleste af vore konkurrenter ikke kan matche!

Du er meget velkommen til, at besøge vore side & undersøge vore meget lave priser, samt ovennævnte inkluderede service.

Amino tillader ikke, at skrive webadresser her. Vore adresse er Posteuropa punktum dk

På forhånd, tak.

De venligste hilsner.

Michael Nelson.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikeguy:

Davs.

Jeg tror jeg kan hjælpe :-)

Min bror & jeg er ejere af pakkepostfirmaet, Post Europa

Vi tilbyder forsendelser til EU, op til 40kg med max omkreds af 300cm, til de laveste priser inkl Dør til dør levering, Tracking & forsikring.

Jeg kan ud fra de mål du beskriver(Total 300cm i omkreds) , samt vægt du skriver, berette, at vi f.eks kan tilbyde forsendelse af pakke til Sverige mellem 5-10 kg med total omkreds af 300cm for 248kr, ved at købe en 5-10kg´s forsendelse til 199kr, samt tilføjer vore MaxPack produkt til 49kr, hvilke tillader det større mål op til 300cm i omkreds.

Vi er super konkurrencedygtige, på alle vægtklasser, op til 40kg, samt volume af pakke, hvilke de fleste af vore konkurrenter ikke kan matche!

Du er meget velkommen til, at besøge vore side & undersøge vore meget lave priser, samt ovennævnte inkluderede service.

Amino tillader ikke, at skrive webadresser her. Vore adresse er Posteuropa punktum dk

På forhånd, tak.

De venligste hilsner.

Michael Nelson.

Michael - jeg tror du skal hive lommeregneren frem igen :o)))

I bruger samme volumen-beregning som fx GLS. DPD oma. I trådstarters tilfælde, så måler hans pakke 10+10+120+120+170 = 430. Altså et godt stykke over hvad i - iflg. jeres hjemmeside - tillader :)

Mvh

Morten

Tilmeldt 14. Aug 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten.🙂

Tak for dit indlæg.

Trådstart begynder sådan her

“Hej Amino

Vi leder efter et fragtfirma/800-1000. Og det virker som om de skruer lidt på prisen hele tiden.

Der er tale om lette pakker (5-10 kg) med en vis volumen (fx. 170x120x10 cm).

Er der nogle, der kan komme med en god anbefaling?“

————————————————————————

Jeg ser ingen af de omtalte mål du beretter.

Jeg læser mål 170x120x10cm =300cm i total omkreds!

De venligste hilsner & tak 🙂🙂

Michael. 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 08:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikeguy:
Jeg læser mål 170x120x10cm =300cm i total omkreds!

Det har da intet med omkreds at gøre, men rumfanget du beregner.   omkredsen beregner af højde og brede.

De fleste pakkefirmaer bruger målet, omkreds + længe

Ikke specielt seriøst at du som pakkefirma ikke ved hvordan jeres max må beregnes.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikeguy:

Hej Morten.🙂

Tak for dit indlæg.

Trådstart begynder sådan her

“Hej Amino

Vi leder efter et fragtfirma/800-1000. Og det virker som om de skruer lidt på prisen hele tiden.

Der er tale om lette pakker (5-10 kg) med en vis volumen (fx. 170x120x10 cm).

Er der nogle, der kan komme med en god anbefaling?“

————————————————————————

Jeg ser ingen af de omtalte mål du beretter.

Jeg læser mål 170x120x10cm =300cm i total omkreds!

De venligste hilsner & tak 🙂🙂

Michael. 

Hej Mike.

Nu er det jo dit firma, så det må være dig der ved bedst hvordan volumenforsendelser skal beregnes.

Hvis du står ved din måde at regne på, så må du meget gerne kontakte mig, for så har jeg mange forsendelser jeg gerne vil have jer til at håndtere til både Sverige & Norge - senere hen også andre lade i EU. 

MEN... jeg er 95% sikker på at JEG har ret, for i følge jeres hjemmeside så er det længde + omkreds. 

Omkreds finder du ved at måle hele vejen omkring en pakke. Sådan en har som regel 4 sider. 

Herudover ligger du længden til (gerne det længste mål på pakken)

I trådstarters indlæg, så siger han at pakken måler 170x120x10cm

Skal du finde omkreds af den pakke, så må det unægteligt være: 10+10+120+120 cm (en pakke har jo 4 sider). Det giver 260. Hertil lægger du så længden på 170cm. Så hedder regnestykket 260+170 = 430

Ret mig endelig hvis jeg tager fejl, for så har du en ny kunde i mig.

Hilsen Morten

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)