Jeg har siddet og haft en eftertænksom dag på kontoret i dag, og har prøvet at arbejde lidt med tanken om hvordan man kan forbedre e-commerce sites sådan generelt. Hvordan helvede får vi e-commerce med på vognen i forhold til at se internettet som en platform og giver kunderne en bedre oplevelse Jeg har fundet frem til følgende steder hvor jeg synes at internettet står tilbage for fysiske butikker: 1. Kunden mangler hjælp fra en ekspedient lige nu? |
Hej Hvejsel
Fremfor kun at kigge på negative ting, så ville jeg i højere grad kigge på de fordele du har i en online forretning, og udnytte dem til det optimale. Overfør det til en offline butik, og se de enorme fordele. Et eksempel:
Hvis du har et infobrev eller nyhedsbrev, hvor du virkelig har noget på hjerte og samtidig giver dine brugere noget virkelig værdifuldt, så har du en kæmpe aktiv lige der.
Sammenligningen til offline butikken: Forestil dig, at man kunne bede alle kunder, der besøger ens butik, om at stille sig uden for døren, for at du kunne hente dem ind i butikken hvornår du vil. Nyhedsbreve er ofte meget uudnyttede. Det kræver, at du har noget værdifuldt at byde dine brugere.
Kommer snart meget mere info om dette på min kommende blog.