Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af platform båret af content og medlemsunivers

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Feb 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er der nogen der kan hjælpe, hvis jeg skal finde den optimale platform, som både giver plads til masser af content, en webshop hvor der både skal sælges fysiske varer, men også service-ydelser (fx. coaching pakker) og hvor der kan etableres et medlemsunivers, hvor der er ekstra content der dukker op ved betalt medlemskab?

Vi er en nystartet virksomhed, så det må ikke være en stor, dyr forkromet løsning, og som udgangspunkt vil vi fra start helst købe en færdig pakke, så vi ikke skal bruge for meget tid på it-mæssige udfordringer, men i stedet beskæftige os med content og markedsføring mm. Dog går vi ret meget op i udtryk og funktionalitet, så det skal være i orden.

Hjææælllppp :-)

På forhånd tak.

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Sep 16
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Taget i betragning af de ting, som din hjemmeside skal indeholde og at det ikke skal være et alt for dyrt IT-projekt, vil jeg anbefale blot at bruge WordPress.

Der vil du sagtens kunne udvikle en løsning med WordPress til at det indhold, som du vil have på siden også WooCommerce til webshop og betalingsdelen.

Derudover kan du forholdsvist nemt integrere et form for medlemssystem, sådan at man i butikken kan købe sig adgang til indhold, som normalt ikke er tilgængelig.

Det burde ikke være alt for uoverskueligt eller dyrt at bygge op, da mange af funktionerne kan bygges op af standard WordPress funktioner og stadig give et fedt resultat.

Skriv gerne til mig hvis jeg skal hjælpe med at pege dig i retning af hvad du skal bruge eller hjælpe med at udvikle det.

Min mail er mail@emilrauhe.dk

Jeg hjælper virksomheder med deres WordPress/WooCommerce udfordringer.
Mine priser starter fra 150 kr. Læs mere på www.emilrauhe.dk.

Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 18
Indlæg ialt: 471
Fra  Twoday IT Minds Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa :) 

Det lyder som et spændende projekt men tit og ofte når man nævner platform overfor udviklere så ved de også hvad de vil have for sådan en løsning. Men WordPress vil være en god billigere løsning end hvis man f.eks kiggede på Umbraco.

Hvis du/i har tid og løst vil jeg gerne høre mere om projektet samt hjælpe jer videre med projektet.

Med venlig hilsen
Mathias

Tilmeldt 30. Jul 20
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

WordPress vil være en fin løsning til jer, eventuelt hvor I køber et tema og dermed får I netop en "færdig pakke" som du skriver :-)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)