Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til domæne og webhotel

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Oct 20
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej.

Jeg har længe gået med tanken om at opstarte min egen hjemmeside, hvor det primært kommer til at omhandle fodboldnyheder, analyse af taktik osv.

Spørgsmålet er så hvor jeg skal købe domænenavn og webhotel. Er det vigtigt, hvor jeg køber det fra? Når dette er gjort, skal jeg designe hjemmesiden. Kan i anbefale nogen steder, hvor jeg nemt selv kan gøre dette? Jeg håber, at der er nogen derude, der kan hjælpe mig. Det ville jeg sætte stort pris på! :)
Tilmeldt 5. Mar 20
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 01:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor du vælger at købe domæne er ikke så vigtigt, hosting betyder mere. Bare køb dit domæne samme sted som du køber hosting. Vælg en hosting service som har litespeed servere. Det gør din side langt hurtigere. Jeg kan selv anbefale azehosting.dk. Hvis du ikke ønsker litespeed servere, så havde jeg anbefalet siteground.com. Når du kommer til dit site, så havde jeg lavet det i wordpress og brugt elementor pro til at bygge siden. Det er nok den nemmeste måde at gøre det på og builderen er ekstrem nem at bruge. Held og lykke!

Tilmeldt 2. Oct 20
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Tusind tak for din kommentar! Der var en masse nyttig information, jeg helt klart kan bruge. :) Hvis der er andre, der vil byde ind, skal i være mere end velkommen.
Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 01:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Simply er gode og det er nemt for begyndere at finde rundt i deres kontrolpanel. Ellers vil jeg som så mange andre også anbefale WordPress til din hjemmeside :-)

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 06:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Som de andre skriver er Simply er godt bud på et brugervenligt webhotel, hvor du også kan købe dit domæne og sætte en mail op på deres billigste løsning.

De har 1-click install, hvor du kan installere WordPress hurtigt og nemt og derefter kan du f.eks installere kadence theme og så et af deres starter templates, som du kan se her: https://kadence-theme.com/starter-templates/ - så er du hurtigt og forholdsvis billigt i gang. Så kan du altid få desinget en proffesionel hjemmeside, når du begynder at få lidt trafik til siden. 

Hvis du gerne vil vide mere om de forskellige webohoteller der findes i Danmark har jeg skrevet en længere artikel om dem her: https://kristianole.dk/webhotel/

Mvh.

Kristian

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)