Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Overtagelse af møbelbrand / design

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har designet et møbel som jeg ønsker solgt på licens eller helt overdraget til et firma som idag er etableret på det danske marked og som idag laver kvalitetsmøbler.

nogle herinde som kender et firma som søger nye designs eller en som har en ide til hvordan jeg får skabt kontakt til disse firmaer?

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skal lige siges, at der er en færdig udgave klar til produktion med tekniske CNC tegninger samt er det designbeskyttet.

Tilmeldt 13. Jul 13
Indlæg ialt: 510
Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu skriver du ikke noget om dit møbel. Hvilken type møbel har du designet? Hvilket materiale skal det fremstilles af. Henvender det sig til privatmarkedet eller til offentligt miljø. Har du fremstillet en prototype?

Kontakt til møbelproducenter skabes bl.a. ved at du booker møder med mulige møbelproducenter og gerne i forbindelse med en møbeludstilling (men dem findes der ingen af lige nu pga. c19), så lige nu er det bedste du kan gøre nok at fatte knoglen og booke et møde.

De fleste møbelproducenter lancerer et antal nye designs per år. Derfor er de fleste møbelproducenter på udkig efter gode designs. Ofte kommer nye designs fra indbudte opgaver (kendte designer navne), men iblandt får nye stjerner muligheden.

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sirene

Tak for svaret, jeg har kontaktet en del, over 25 firmaer som producere egne og andres design, på deres hjemmesider skriver flere at de altid er på udkig efter nye design, måske mit ikke var deres kop the? 

Grunden til at jeg ikke skriver meget om mit møbel i dette forum er af hensyn til en evt. køber / interessant.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hagbart:

Grunden til at jeg ikke skriver meget om mit møbel i dette forum er af hensyn til en evt. køber / interessant.

Det giver jo ingen mening at du ikke vil fortælle noget om møblet, hvordan i alverden forventer du så vi skal kunne hjælpe dig ?

Hvad svarede de 25 firmaer du har kontaktet ?

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn

De svarer enten at de ikke samarbejder med eksterne designere eller at mit design ikke passer ind i deres produkt linje. 

Møblet er underordnet i første omgang, det er interessen fra en interessant som er vigtigst nu, resten tager vi i privaten. 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)