Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på website: Hvad mener I?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Kbh
Tilmeldt 4. Jul 10
Indlæg ialt: 315
Fra  Dansave Backup Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Så er vores ny design af hjemmesiden i luften.

www.dansave.dk

Hvad syntes i der virker og ikke virker?

Fra København
Tilmeldt 6. Mar 14
Indlæg ialt: 26
Fra  yardbird.dk Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikolas

Flot side.

Jeg er ikke så vild med jeres stock fotos og jeg synes også der mangler noget om, hvem I er. Hvis jeg var potentiel kunde ville jeg gerne vide lidt mere om, hvem jeg sender alle mine data til. 

Mvh Kevin 

Fra Kbh
Tilmeldt 4. Jul 10
Indlæg ialt: 315
Fra  Dansave Backup Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak Kevin.

Du har ret med "om os" siden. Den havde vi også i vores ældre version af hjemmesiden. Og den skal også komme, på denne version. 

Den kommer på om ikke så længe. 

Og tak for ærligheden. Smile

Fra Skanderborg
Tilmeldt 7. May 19
Indlæg ialt: 58
Fra  Marketing med mere Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Overordnet set en rigtig fin hjemmeside :-)

Et "om" punkt kunne være fint ja, men jeg vil også foreslå en karrusel eller lign. hvor I viser nogle af jeres eksisterende kunder frem. Cases/logoer er med til at øge jeres troværdighed. 

Der er mange stavefejl, hvilket får siden til at se sjusket ud. Jeg vil anbefale jer at få en dygtig tekstforfatter til at læse hele siden igennem. Gode tekster sælger - det gør stavefejl ikke. Jeg giver gerne en god pris, hvis I har brug for hjælp :-)

En lille ting mere: Det er rigtig fint at vise Trustpilot stjerner frem, men I behøver måske ikke at fremhæve antallet af anmeldelser, når der kun er 15. 

Held og lykke med det hele :-)

Indehaver af konsulentvirksomheden Marketing med mere

Fra Kbh
Tilmeldt 4. Jul 10
Indlæg ialt: 315
Fra  Dansave Backup Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristine

Mange tak. Vi har en tekstforfatter som dog er på ferie lige p.t. Hvad kan du give af tilbud? Du kan skrive til mig på nikolas@dansave.dk

Hehe helt enig med de 15 anmeldelser på trustpilot. Vi har mange flere anmeldelser som kommer på hjemmesiden. De kommer på priser siden. Vi har altid spurgt efter anmeldelser på mail og derfor har vi dem på mail lige p.t De har desværre ikke anmeldt os på trustpilot. Der er ca lidt over 250 anmeldelser, jeg tænker det ikke alle der behøves at komme på eller hvad? 

Fra Skanderborg
Tilmeldt 7. May 19
Indlæg ialt: 58
Fra  Marketing med mere Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Har lige sendt dig en mail :-)

Ang. det med anmeldelserne, så er det jo super, at I har så mange. Jeg synes bestemt ikke I skal lægge alle på - der er alligevel ingen, der gider at læse så mange ;-)

Vælg de bedste udtalelser fra de største og mest kendte virksomheder og brug dem strategisk. 

Indehaver af konsulentvirksomheden Marketing med mere

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)