Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regnskabsprogram til international webshop?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Brædstrup
Tilmeldt 4. Aug 14
Indlæg ialt: 11
Fra  Speltbageren.dk Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi skal til at se os om efter et nyt regnskabsprogram der kan håndtere momsafregning i flere lande.

Vores hovedmarked er Danmark, men vi sælger også en del til udenlandske kunder (BTC), og vil inden længe overskride grænsen for hvor meget vi må sælge i bl.a. Tyskland og Sverige med dansk momsafregning. Vi har hidtil benyttet Billy, men deres system kan ikke håndtere seperate momsafregninger til andre lande, så vi er nødt til at finde en anden løsning. Dinero har meldt pas, og E-conomic har frarådet dem selv, da deres system ikke "fungerede helt optimalt" på det område.

Vi har omkring 15.000 salg om året, og benytter shopify som shopplatform. Betalingsgateways er Quickpay og Mollie. Udover muligheden for at momsafregne i flere lande, skal det være muligt at automatisere overførsel af ordrer/fakturaer fra shopify, og muligheden for at automatisere andre arbejdsgange (afstemning mm) vil være et kæmpe plus.

Hvilken løsning kan I anbefale? Der må være andre webshops der har stået i samme situation?

Fra Herning
Tilmeldt 14. Nov 18
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian.

Der findes flere forskellige muligheder for at håndtere moms i andre lande med E-conomic. Det er et spørgsmål om opsætning af systemet og et spørgsmål om hvor automatiseret du vil have afregningen af moms til øvrige lande.

Da du bruger Shopify som webshop kan du meget nemt automatisere overførsel af ordrer/fakturaer til E-conomic. Der er også rigtig gode muligheder for afstemninger i E-conomic.

Jeg har som direktør i Valju været med til at lave denne opsætning mange gange. Det er en prismæssig fornuftig løsning der fungerer i det daglige arbejde.

Jeg vil derfor foreslå, at du kontakter mig så vi sammen kan finde en løsning.

Med venlig hilsen

Mie Sylvestersen-Platz

VALJU

3360 1262

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)