Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en smed / smedevirksomhed til en lille opgave

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 16. Jun 10
Indlæg ialt: 79
Fra  Excelautomation Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg står og mangler 12 aluminiumsrør (6 kantet) til virksomheden Ejstrup Lys. Stedet hvor vi plejer at få forme fra, har desværre lukket, og jeg søger derfor en smed/smedevirksomhed som kan producere dem for mig.

Det drejer sig om følgende:

20 cm variant:

- Antal: 6 stk.

- Højde 20 cm

- Indv. 4.584

- Udv. 5.034

- Godstykkelse 0.09

25 cm variant:

- Antal: 6 stk.

- Højde 20 cm

- Indv. 4.584

- Udv. 5.034

- Godstykkelse 0.09

Kan du lave disse, eller kender du en som kan? - så kontakt mig endelig på kontakt@ejstruplys.dk eller skriv her i tråden.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12650
Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Noget besynderlige mål du oplyser, er det cm eller Inches. nogen kunne tyde på at det er en eller amerikansk standard profil målene.

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Du finder næppe nogen, der kan producere et sekskantet rør med en diameter helt ned til fjerde decimal.

Rør (og tyndt metal generelt) er påvirket af temperaturen. Jeg har en ven, der også sidder og samler sine lamper med nogle præcisionsrør fra Holland - og er det for varmt i hans værksted, så udvider rørene sig flere tiendedele af en milimeter (altså, kun 2. decimal på dine mål) og så passer de ikke.

Jeg vil råde dig til at tilpasse dit design til nogle mere standardiserede mål. 

Jeg fandt et firma her: http://dk.alloymakers.com/stainless-steel-pipe/high-quality-stainless-steel-hollow-hexagonal.html

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)