Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af rejsebureau

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Sep 20
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer!

Jeg har som så mange andre fået en rigtig god idé som jeg føler kunne blive til noget stort!
Min plan er at starte et rejsebureau, men jeg er løbet ind i nogle barriere som jeg har brug for forklaring til.

Jeg har fundet frem til at ca. 80% af fly er med i IATA, skal man have IATA certificering for at sælge disse flybilletter? Og er der nogle der har et tip for at få dette som ny (Jeg har læst op på kravene)

Skal man gøre brug af et gds system som Amadeus, eller kan man købe billeterne på flyselskabernes hjemmeside?

Min hjemmeside og app er under opbygning, men har i nogen erfaring med at få boardinkort tilsendt så kunden kan få dem på egen app?

Jeg håber nogle kan hjælpe mig og om muligt har nogle gode råd på vejen.

På forhånd tak for hjælpen! 😃
Tilmeldt 5. Jul 16
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved godt at det er et tarveligt svar, men på søg på engelsk på google fx om "is IATA mandatory".jeg fandt denne her men ved ikke om den er opdateret: https://www.tts.com/blog/how-non-iata-travel-agents-operate/

Alternativt kan man ikke skrive direkte til IATA, så har du de mest opdateret regler, selvom de nok ikke er helt neutrale.  

 

Tilmeldt 15. Sep 20
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej overhovedet ikke et tarveligt svar! 😃

Jeg har dog allerede tjekket denne side, dette er i min optik en IATA mellem mand. Dette havde jeg også kigget på hvilket jeg glemte at nævne i mit opslag, jeg ved dette kan blive nødvændigt men bestemt også koste mere for min virksomhed.

Jo det kan du have ret i, jeg havde bare et håb om at finde en som allerede havde været igenem møllen.
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Kontakt evt. Kristoffer Føns, som har www.rejsekris.dk.

Almindeligvis en fin gut, og han har taget turen.

Hans

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)