Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

banklån

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra kbh s
Tilmeldt 18. Jul 07
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa aminoer!!

Jeg har desværre lige fået afslag af banken til at få en kassekredit på 50.000 kr i forbindelse med opstart af virksomhed. Banken synes at jeg havde en rigtig god forretningsplan, men gav mig afslag pga. den store konkurrence i branchen (rengøringsbranchen) og primært fordi jeg allerede har et privatlån og skylder dem 40.000 kr. og så fordi jeg ikke kunne ligge noget sikkerhed (da jeg ikke ejer lejlighed, bill eller lign)

Er der nogen herinde som har nogle gode erfaringer med banker som er gode til at yde lån til etablering af virksomhed eller nogle ideer til et andet alternativ?

Jeg ser frem til at høre fra jer.

Med venlig hilsen

KSL.

Øens vinduespolering og rengøring Kvalitet - miljø - flesibilitet 23 64 40 40
Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 12:37

Undgå at bruge penge på ting du ikke har brug for. Køb og spis billigt de næste 3-4 mdr. Tag et ekstra job eller masser af overarbejde og du burde få skaffet de penge du skal bruge inden for 3-4 mdr.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 21. Apr 07
Indlæg ialt: 198
Fra  5tel ApS Maxtel.dk ApS Skrevet kl. 23:25

ksl:

Hejsa aminoer!!

Jeg har desværre lige fået afslag af banken til at få en kassekredit på 50.000 kr i forbindelse med opstart af virksomhed. Banken synes at jeg havde en rigtig god forretningsplan, men gav mig afslag pga. den store konkurrence i branchen (rengøringsbranchen) og primært fordi jeg allerede har et privatlån og skylder dem 40.000 kr. og så fordi jeg ikke kunne ligge noget sikkerhed (da jeg ikke ejer lejlighed, bill eller lign)

Er der nogen herinde som har nogle gode erfaringer med banker som er gode til at yde lån til etablering af virksomhed eller nogle ideer til et andet alternativ?

Jeg ser frem til at høre fra jer.

Med venlig hilsen

KSL.

Hej KSL,

Nu ved jeg ikke hvordan din privat økonomi ser ud, men hvis den ser ganske fornuftig ud, så send mig en PM

Matt

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)