Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig smykke producent

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Sep 20
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle

Jeg har over en længere periode overvejet at starte min egen lille smykkevirksomhed. Jeg har ideer til designs, men mangler dog en producent til smykkerne - her tænker jeg muligvis en udenlandsk:) Smykkerne skal være sølv, forgyldt sølv og muligvis rent guld.

Hertil vil jeg hører om hvordan man eventuelt får kontakt med en udenlandsk producent eller om nogen har kendskab til en god producent.

- Josefine
Tilmeldt 30. Jun 14
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 06:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Josefine.

Der er 10 nye opslag hver dag med folk der gerne vil starte en smykke virksomhed. Søg i forummet, så finder du helt sikkert svar på alle de spørgsmål du har.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 08:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Prisen på guld og sølv er den samme over hele verden, så det er kun arbejdslønnen du kan få billigere hvilket vil betyde at du skal langt væk for at finde en billig producent. Det er ikke nogen let opgave da du ingen erfaring har med smykkeproduktion, hvordan vil du sikre dig den rigtige kvalitet?  Undgå svindel med ædelmetallet ?  

Husk i øvrigt at du skal være tilmeldt Ædelmetal kontrollen som importør.

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Fuldstændig enig med Ravn.

Der er også forskel på forgyldningens μ

Og går du i de store forretninger, så kan de IKKE svare på det!.

Så overfladen er utrolig vigtig. Har selv en produktion, hvor der er betalt mange lærepenge. + kr. 100.000,00.

Fra Odense
Tilmeldt 8. Sep 20
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Josefine,
Jeg kan hjælpe dig med at starte dine lille smykkevirksomhed. Jeg har arbejdet i smykkebranchen og vil meget gerne få dig en kontakt med en producent fra Indien. håndlavet og støbt sølv og guld smykker. her er min e-mail silverfreja27pågmailcom, du kan skrive mig, og jeg kan oprette forbindelse til producenten.

Mvh
FS
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)