Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til køb af B2C leads

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Sep 20
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle

Jeg er i opstarten til at lave et call center, og har desværre ikke helt styr på, hvordan at man skal købe leads.
Køber man leads af firmaer, som har lavet online konkurrencer, hvor mit firma så står i betingelserne, og jeg kan så lovligt ringe til dem samt sende dem sms'er med til fra mine samarbejdspartnere. Eller hvordan fungere det, når man laver telemarketing?
Hvis der er nogle firmaer som tilbyder salg af B2C leads, så må I gerne skriv i tråden, så jeg kan høre nærmere om det, og vi kan måske få lavet en aftale om køb af leads. :D


Jeg håber I forstår mit spørgsmål, og at der er nogen der kan hjælpe mig.
Venlig hilsen :)
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

anders9599:
Hej alle

Jeg er i opstarten til at lave et call center, og har desværre ikke helt styr på, hvordan at man skal købe leads.
Køber man leads af firmaer, som har lavet online konkurrencer, hvor mit firma så står i betingelserne, og jeg kan så lovligt ringe til dem samt sende dem sms'er med til fra mine samarbejdspartnere. Eller hvordan fungere det, når man laver telemarketing?
Hvis der er nogle firmaer som tilbyder salg af B2C leads, så må I gerne skriv i tråden, så jeg kan høre nærmere om det, og vi kan måske få lavet en aftale om køb af leads. :D


Jeg håber I forstår mit spørgsmål, og at der er nogen der kan hjælpe mig.
Venlig hilsen :)

Du er ikke helt skævt på den!

GDPR gør at du ikke må bruge leads hvor tilladelsen ikke er givet specifikt til dit firma, selvom der synes at være mange der ikke synes det er en regel der lige gælder for deres lille firma.

Der skal givet laves/køres en konkurrence hvor der gives aktiv tilladelse til at I må kontakte dem.  

Tilmeldt 4. Sep 20
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Tak for dit svar. :)

Sælger du selv leads? Eller kender du firmaer som står for at lave disse konkurrencer, som jeg kan få en aftale i hus med? :)

Eller skal man måske selv begive sig ud i at lave sådan en konkurrence, og så betale sig fra leads ved hjælp af betalt annoncering blandt andet på sociale medier?

Jeg synes bare det virker ret dyrt, så det ville helt klart være en fordel, hvis man kunne dele denne konkurrence med mange andre firmaer, hvor man så kan deles om leads samt alle udgifterne der må være, i forhold til at få stablet denne konkurrnce op. :)

Hav en god dag. :)
Tilmeldt 13. Jul 13
Indlæg ialt: 508
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske kan du få hjælp af danske Smartresponse - de har i hvert fald tidligere beskæftiget sig med bl.a. co-regs.

Min personlige holdning til co-reg er at man får hvad man betaler for. Det er muligt at den juridiske del er på plads, men hvor interessante er de leads som er kommet ind på en konkurrence? Måske fungerer de for dig, men hvad med dine kunder som skal aftage de privatkunder som er lavet på baggrund af konkurrence leads?

Jeg gætter på at de har lav ARPU, meget bad debt og høj churn. Dine erhvervskunder vil nok efter et par måneder rynke på næsen og kræve din provision nedsat eller opsagt aftale. Just saying it...

Tilmeldt 4. Sep 20
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg tror egentlig at disse leads vil passe helt okay, da de skal konvertere i samme kategori, altså nye konkurrencer, og andre ting som minder om det.

Er det muligt at leje sig ind i andres databaser, og så sende mail's og sms'er gennem dem og deres firma?

Venlig hilsen. :)
Tilmeldt 29. Apr 21
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Anders

Hvis du ikke allerede har fået svar på dit spørgsmå, så kan jeg anbefale Leadtime til at hjælpe dig med at finde leads: leadtime.dk/leadgenerering/

Mvh
Eva
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)