Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bruger du Adresse-service? Bank vil ikke godkende alligevel :/

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

GVs:

Tak, nu havde valgt en anden konkurrent til virtuelt kontor /adresse service, men ja jeg burde have slået dem op i cvr og det bekymre mig at de ikke er der, hmm...

det skal bekymre dig så meget at du slet ikke skal bruge dem- Virtuelle kontorer skal kunne slås op og være registreret i hvidvaskregister og har en række forpligtelser til kundkontrol i den forbindelse, så kan du ikke finde dem i CVR så vil jeg påstå det vil være uden korrekte registreringer og så er det bare  - løb skrigende bort

Har aldrig hørt bank sige nej til kontorhotel adresse - check om ikke det netop er det forhold her du selv beskriver der giver det nej (eller måske bare en undskyldning for slet ikke at ville have dig som erhvervskunde - who knows)

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 5. Jul 16
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak, jeg har rettet min tekst, men du var hurtigere :)

De havde et binavn som drillede mig, men fandt så deres CVR nummer og der var de :)

Hvis banken havde sagt vi kan ikke godkende lige dem her, men hvis du bruger dem der lever op til sådan og sådan, så kan vi komme videre, så havde det været fair nok.

Det var mere vi vil faktisk helst være fri for dig, og vi er ikke intereseret i at kikke på andre løsninger.

 

 

 

 

 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

GVs:
Det var mere vi vil faktisk helst være fri for dig, og vi er ikke intereseret i at kikke på andre løsninger.
ærgerligt men jo fair nok - at man som virksomhed vælger hvem man mener at kunne tjene penge på og vil handle med - basalt set. Om det så var undskyldning blot - ved ingen

nu må du jo se hvordan det går i andre banker så du kommer godt i gang

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 5. Jul 16
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit eget indtryk var at det var en lam undskyldning, nok fordi de kom til at love for meget, men når de ikke vil i dialog, så skal jeg jo finde en anden bank.

Jeg finder det dog fuldt ud voksent og modent at jeg forhøre mig herinde først.

 

Det ser ud til at der ikke er nogle at de alment kendte banker der tilbyder en proces, hvor man først skal have godkendt kapital (til ApS), vist nok en stiftelseskonto. Det bøvl gider de ikke og kræver CVR nummer først før at de overhoved vil tale med en, medmindre man er en meget vigtig stor kunde.

De gider, som jeg har fået det udlagt, ikke besværet, hvorfor man så skal via en advokat eller revisor, dvs. man kan faktisk ikke selv køre det, selvom man har styr på dokumenterne. 

Det hedder så CVR først med godkendelse via advokat/revisor, så erhvervskonto bagefter og hvis der så er ingen banker der vil have en, er man på den. 

Bankerne vil dog stadig gerne tage relativt store oprettelsesgebyrer, men for hvad? - at godkende og kontrollere det som man allerede har betalt advokat/revisor for?

Fair nok at de skal tjene penge, men hvis der er overlap her så er det her noget svineri. 

 

Samtidig kan jeg oplyse at mange banker tilsynendeladende har meget travlt med deres eksisterende kunder grundet corona. Så du bliver ikke mødt med flag og rød løber.

 

 

 

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)