Mit firma (ApS) har fået en lækker forespørgsel på en del af mine varer (ikke eksport) Der vil dog skulle indkøbes for en del kroner for at klare denne størrelsesorden af ordre/r.
I mit netværk har vi talt om at Vækstfonden kunne være en mulighed mht. finansiering.
Der er talt om både Vækstkaution og Vækstlån.
Vi er lidt i om tvivl om forskellen for disse to typer med hensyn til kaution/hæftelse.
Der findes en tredje mulighed som jeg har gjort brug af flere gange og det er finansiering via factoring. Omniveta har gjort det til cado flere gange for mig.
Mit firma (ApS) har fået en lækker forespørgsel på en del af mine varer (ikke eksport) Der vil dog skulle indkøbes for en del kroner for at klare denne størrelsesorden af ordre/r.
I mit netværk har vi talt om at Vækstfonden kunne være en mulighed mht. finansiering.
Der er talt om både Vækstkaution og Vækstlån.
Vi er lidt i om tvivl om forskellen for disse to typer med hensyn til kaution/hæftelse.
Mit ApS er datter af et holdingselskab.
Ser frem til at høre fra jer
Du kautionerer selv uanset.
Hvis din bank er OK så skal de kunne forklare dig disse ting udfra din økonomi, og du vil få bedre rådgivning end her hvor vi ikke kender detaljer.