Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Producent af chassiser til rack montering (små serier)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er i gang ed at starte en virksomhed som sælger udstyr til professional lyd produktion. Jeg har har en fungerende prototype på det første produkt og har allieret mig med en virksomhed i Kina som kan producere elektronikken.

Jeg leder nu efter en producent der kan lave chassiser til rack montering i stål/aluminium. Chassierne skal anodiseres/pulverlakeres og påtrykkes labels og logoer for og bag (gerne UV print). Jeg har været i kontakt med nogle kinesiske producenter, men jeg tror ikke det giver mening at købe fra dem i så små mængder som jeg har behov for.

Jeg regner med der går lidt tid før der kommer gang i salget og er derfor interesseret i at producere så få enheder som muligt i begyndelsen - helst ville jeg nøjes med 10 stk. til at starte med. Jeg regner ikke med at komme til at producere mere end 50 enheder ad gangen på noget tidspunkt, men det er muligt at nogle dele af chassiet kan genbruges til andre produkter senere hen.

Er der nogle der kender til en producent som kunne være et godt fit?

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Håber du er klar over alle de faldgrupper der kan være ved at bruge asiatiske leverandører.  I øvrigt skal dit produkt være CE mærket, dvs, at det skal testes ith. gældende lovgivning, ligeledes skal det over holde RoHS direktivet.

https://jjas.dk

Fra Hjørring
Tilmeldt 15. Nov 10
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det std. 19” rack?

Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, 19" rack, 1U.

Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:

Håber du er klar over alle de faldgrupper der kan være ved at bruge asiatiske leverandører.  I øvrigt skal dit produkt være CE mærket, dvs, at det skal testes ith. gældende lovgivning, ligeledes skal det over holde RoHS direktivet.

https://jjas.dk

Tak for dit input. Jeg har boet i Asien i mange år og arbejdet med produktions virsomheder af forskellig art, så jeg kender en del til både fordele og ulemper. Jeg er også bekendt med ROHS og CE mærkning.
Jeg går ud fra du arbejder for JJ Mechatronic som du linker til i dit indlæg? Jeg har faktisk allerede en konto hos jer, men vurderede umiddelbart ikke at det her ville være en opgave for jer?
VH Rasmus
Fra Hjørring
Tilmeldt 15. Nov 10
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at spørge Morten Lyhne hos modelmager.dk

Han - udover at lave prototyper - producerer også ting, som museumsmontre, specialudviklet butiksinventar odsl. i små serier/oplag og er superprofessionel.

Mvh David 
-

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 00:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tænker sagtens at løsningen kan tage udgangpunkt i en form for standard produkt, men der skal lidt mere til end det du linker til. Der skal bl. a. fræses/bores åbninger til knapper, stik m.m som efterføgende skal afgrates, der skal trykkes/printes tekst og logoer samt indsættes stager eller lignende til montering af print pladerne.

Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 01:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Wow, jeg vidste ikke at "modelmager" var en profession... meget imponerende.

Jeg vil prøve at spørge ham.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)