Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilgang til onlinemarketing - Entreprenør og Håndværk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jun 06
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi har interesse i at få adgang til en bredere kundeportefølje.

Jeg forestiller mig at vi først og fremmest skal have lavet 3-4 annoncer der meget specifikt, definerer hvilken opgaver vi kan løse for kunden (Maler, Tømre, Badeværelser, Murer)

Hvis jeg skal holde omkostningerne nede - produceres de så på Fiverr eller ?

De annoncer skal så knyttes op med sociale medier ? - eller Google ?. skal der så laves en underliggende side på vores hjemmeside hvor de "lander" eller er det bare en e-mail der modtages "kontakt for tilbud"

Forventer ikke at bruge mere end 20K for hele processen inkl. midler til Google m.m. - det første måned. 

Jeg har bemærket muligheden for at lægge en opgave op på freelancer - men søger svar på hvordan opgaven defineres inden :-)

 

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej LM,

Hvis jeg var dig, så ville jeg tage fat i en social media ekspert. Nogle kan godt være lidt dyre, men andre er ganske rimelige.

Jeg har brugt strategen.dk og han tilbyder ofte at blive din faste SoMe mand i en kortere periode (6 mdr f.eks.) og så fastsætter i hans ydelse og dit budget per måned i perioden.

Når perioden er slut, så har du forhåbentligt selv aflæst, hvad der skal til og kan selv køre dine kampagner og styre din tilstedeværelse på sociale medier. Men er det privatkunder, du skal ramme, så er det en person som ham, du skal have fat i.

Han kan også opsætte din facebook og google my business profiler, så du får masser af trafik den vej også. Det giver god kickback.

Han vil måske koste dig kr 60.000 for et halv år, hvoraf halvdelen er hans arbejdskraft/eksperthjælp og den anden halvdel er annonceomkostninger på social media.

Prøv at række ud til ham og hør nærmere.

Tilmeldt 30. May 11
Indlæg ialt: 196
Fra  JSK MEDIA Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej LM

Hvis i er interesserede i at få flere maler leads, så kan jeg hjælpe jer med det. Send mig en mail til: antony@ucamsl.com Så kan jeg fortælle nærmere omkring hvad det er, som jeg kan tilbyde jer.

Spar op til 70% på din flytning igennem os - Flytbilligst.dk

Tilmeldt 2. Jun 06
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak, jeg "går" en tur forbi strategen.dk

Fra Århus N
Tilmeldt 11. Jul 20
Indlæg ialt: 36
Fra  Betbetter IVS Skrevet kl. 01:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej LM. 

Hvis du ikke har fundet frem til mere, så skal du være velkommen til at skrive til mig. 

Så kigger jeg gerne på det og kommer med en estimeret pris. 

Send gerne link til din forretning og uddyb dine planer lidt mere. 

Så kigger vi på det :-).

Tilmeldt 2. Jun 06
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

TAk, vi har fundet en konsulent der konkretiserer opgaven og vender tilbage med et tilbud. Vi håber det bliver vejen frem. 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)