Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tøjbrand Joensenn søger fotograf

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Holstebro
Tilmeldt 5. Sep 18
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 5 person

Hej fantastiske mennesker på Amino :) 

Jeg har mit eget tøjbrand Joensenn.com og er på udkig efter en fotograf der kan hjælpe os vækste.

Vi mangler studiebilleder med en hvid baggrund samt billeder i det fri (by/skov).
Vi beginder os i Holstebro men har gode muligheder for at køre. 
Vi er en rimlig nyepstartet virksomhed og leder derfor ikke efter store fotograf virksomheder.

Vi kan tilbyde:
Pynt på CV
Eventuelt samarbejde på sigt
Jobmuligheder på sigt

Hvis det lyder som noget for dig eller en af dine venner, er du/i velkommen til at kontakte mig på Amino :)

God dag

Tilmeldt 13. Jul 13
Indlæg ialt: 510
Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Altså "Ukendt tøjmærke søger GRATIS fotograf"?

Fra Holstebro
Tilmeldt 5. Sep 18
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 4 person

Alle skal vel starte et sted, selv fotografter ;) 
Rig mulighed for at udbygge sit portfolio 

Tilmeldt 13. Jul 13
Indlæg ialt: 510
Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Jeg har en gang i tiden været delejer af et reklamebureau. Her havde vi den regel, at alle nye kunder skulle opfylde mindst 2 af følgende kriterier:

1) Sjov at samarbejde med.

2) Give god økonomi.

3) Være god som reference.

Ud fra din egen beskrivelse, opfylder du maksimalt en af de tre kriterier, og er derfor en kunde som man, som kreatør skal holde sig fra, da der ikke er balance i samarbejdet.

Og måske endnu værre, så lykkes du kun at tiltrække fotografer, som ikke kan levere den kvalitet som du behøver for at kunne udvikle dit varemærke.

Men held og lykke med dit projekt - og det er ikke mig som har givet dig en stjerne.

Fra Holstebro
Tilmeldt 5. Sep 18
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Det er super fint du.
Du er uden tvivl heller ikke personen vi leder efter.

God dag.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,8 stjerner givet af 4 person

Kaj Eli Joensen:
er på udkig efter en fotograf der kan hjælpe os vækste.

Hvordan forventer du at en fotograf, som du i øvrigt ikke vil betale skulle kunne hjælpe jer med at vækste ?  En fotograf vil ikke kun stå alene, det kræver jo meget mere end bare en fotograf.  

I øvrigt skal du ikke forvente nogen prof fotograf vil arbejde gratis for et CV fra et totalt ukendt brand

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kunne sikkert finde en amatørfotograf i en af grupperne på FB, som ville være interesseret i opgaven for måske 500-1.000 kr, men at forvente, at nogen vil gøre det gratis, det er meget optimistisk...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Hjørring
Tilmeldt 15. Nov 10
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du forventer at få opgaven løst gratis nu, hvorfor skulle du så være villig til at betale senere?

En professionel fotograf, som påtager sig den her slags opgave, kannibaliserer sin egen branche og levevej. 

Men, siden du nu er inde på forretningskonceptet “gratis nu med forventning om mulig betaling på et senere uafklaret tidspunkt“ kunne vi to måske lave en forretning? Hvis du leverer en sending tshirts og hoodies, som jeg kan bruge i mit værksted, så vil jeg til gengæld, når næste projekt med er blevet en succes, overveje at betale for dit produkt ved ordrer i fremtiden. Deal?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)