Jeg har været igang siden december 07, og er i skrivende stund nået dertil, hvor jeg ikke længere behøves at stå op og gå på arbejde. Da jeg er træt af intet anende menneskers kommentarer, der ofte kommer helt uden belæg er noget så uberettiget, foreslår at folk selv kigger og lytter efter, og så skriver en mail til mig, med eventuelle spørgsmål. Det er dog en seriøs forretning, så jeg ville selvfølgelig også sætte pris på at man ikke bare spilder min tid for kedsomhedens skyld.. www.forretningsterminalen.dk
|
Hej AW
Tillykke med din forretning, og det at du ikke behøver at stå op for at gå på arbejde. Det skal jeg dog endnu.
Jeg har en konsulentvirksomhed som rådgiver virksomheder indenfor digital dialog og online kundeservice.
Helt konkret kan vi gå ind og styrke samspillet mellem virksomhedens hjemmeside og kundeservice-funktionen, anvende nye teknologier indenfor online kundeservice, hvorved virksomheden kan reducere en hulens masse support-relaterede henvendelser, øge den gennemsnitlige ordrestørrelse, reducere frafaldet på indkøbskurven og styrke kundeloyaliteten.
Hvad var det din virksomhed arbejder med?