Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføringsmateriale

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg leder lidt efter nogle steder hvor man kan købe - læg mærke til næste ord - billige postkort, kuglepenne, flyers, visitkort og diverse. Kom gerne med nogle tidligere erfaringer og oplevelser omkring jeres køb af ovenstående.

Det eneste forslag jeg blankt næsten afslår er VistaPrint.dk, deres hjemmeside er så ubrugervenlig at man skulle tro det var løgn, og det samme er deres kundeservice. :)

Men ellers...

Så ser jeg frem til at høre nogle dejlige svar..

Mvh. Yngvi K. 

Dbh. Yngvi

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 13:53

Du kan prøve http://billigtryksag.dk/

Ved ikke om de også gør i tryk på kuglepenne, men resten skulle de kunne klare.

/Peder 

Fra Ringsted
Tilmeldt 13. Jan 08
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 13:54

Min kæreste har brugt lasertryk.dk -udmærket resultat

Mind Freak.dk, Eksamensklar.dk, Shoppers Nation, 

Step it up - på facebook

Fra København
Tilmeldt 6. Dec 07
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 13:56

VistaPrint.dk's hjemmeside er helt sikkert ikke optimalt oversat. Kundeservicen skal jeg ikke kunne sige noget om, da jeg aldrig har haft brug for den, da de altid har leveret præcist som forventet Smile og så er de jo særdeles billige.

Har dog læst en masse skældsord omkring dem herinde, så følger mig lidt som et enkeltstående tilfælde når jeg siger at jeg synes de er supergode, når man som iværksætter netop har brug for nogle billige varer, som du nævner.

Men ville blot påpege at jeg altså har haft gode oplevelser med dem Smile

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 14:03

Joel H:
Men ville blot påpege at jeg altså har haft gode oplevelser med dem

Det er jeg glad for at høre.. Jeg har allerede bestillinger derinde fra, men nogle gange så sletter den tilbud og så tilføjer systemet det igen og så skal noget rettes osv.. + halvdelen er engelsk og halvedelen er dansk. Jeg er særdeles utryk ved at handle derinde.

-

Men ellers, så vil jeg lige prøve at se både lasertryk og billigtryk an.. Tak.. 

- kom endelig med flere forslag hvis muligt =) 

Dbh. Yngvi

Fra Grenaa
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 10:17

Hej Yngvi K.

Billigtrygsag.dk kan hjælpe dig med et godt tilbud. Det bedste vil være hvis du ringer til Billigtrygsag på tlf.nr.: 46 919 050 for en uforpligtet snak og et godt tilbud på flyers, visitkort m.v.

Fra Hovedstads området
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 15:15

Lidt ros til vistaprint herfra også... Har aldrig haft problemer med deres produkter... Men ja angående tilbud så hopper den lidt rundt og selve siden er også lavet af en skitzofren analfabet... Meeen ser man bort fra dette og tænker lidt på pengepungen, så tror jeg altså ikke man kan få det billigere... Jeg ser det lidt som et supermarkede, hvor jeg ikke har noget imod selv at pakke mine varer ud af kasserne på gulvet, hvis jeg slipper for at betale 5 kr. mere pr. vare der er sat på hylden af en medarbejder...

De har jo også hjemmeside løsninger og ellers næsten alt hvad hjertet begærer, så det har virket rigtigt godt for mig, som ikke har brug for den helt store pakke... Du kan evt. kigge på min splinter-nye hjemmeside, som er lavet i Vistaprint og se hvad du synes... www.cliniquekubert.com

Ros til Vistaprint herfra og held og lykke til dig... Smile

Mvh Louise

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)