Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger sælger eller mødebooker til SaaS

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Fredericia
Tilmeldt 16. May 18
Indlæg ialt: 13
Fra  Plethora Skrevet kl. 03:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et par SaaS tjenester, der er udviklet i samarbejde med virksomheder fra de specifikke brancher. Og da de er meget tæt på at være klargjort til at sælge til andre, så kunne det være rart at lave et lille samarbejde med en der er stærk i salg.

Salg er ikke noget jeg har den store forstand på og det siger mig heller ikke så meget, så vil jeg hellere have et godt samarbejde med en der kan og vil.

Jeg har allerede forsøgt at tage kontakt til nogle virksomheder der laver mødebooking, men ganske få er vendt tilbage og dem der vendte tilbage gjorde det ikke efterfølgende.

Så tænkte en tråd her var et forsøg værd :)

Tilmeldt 1. Sep 19
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolaj :D

Jeg synes det lyder som en spændende case. Vil du sende mig noget mere information omkring hvad dine saaS tjenester kan og hvem de henvender sig til?

Daniel@mocial.dk

Tilmeldt 25. Nov 20
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Nicolaj,

Søger du stadig en seriøs mødebooker?

Mvh Mads
Tilmeldt 11. Nov 20
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Nicolaj, 

Giv mig gerne et ring eller skriv til mig - jeg kan godt hjælpe dig. 

Har mere end 15 års erfaring med kanvas salg. 

 

Dbh

Cecilie

Fra Herning
Tilmeldt 30. Nov 14
Indlæg ialt: 153
Fra  Riis Media Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Nicolaj,

Det lyder som en case, som vi helt sikkert kan give noget god sparring på - og måske også anbefale dig nogle metoder og/eller mødebookere, som er stærke indenfor din branche.

Vi arbejder nemlig med leadgenerering for flere B2B SaaS virksomheder. Prøv at tjek vores hjemmeside ud, hvor du self. er velkommen til at booke et strategimøde med en af os, hvis du vurderer det relevant.

Mvh. Mathias
/ Partner v. Zen Media 

Laver systematisk leadgenerering med LeadMotoren - til B2B SaaS, konsulenter og IT virksomheder der vil skalere op.

Tilmeldt 14. Jun 21
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

JA

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)