Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mærkelige links til min side

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Nov 14
Indlæg ialt: 50
Fra  www.Oplader.dk Skrevet kl. 01:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har været inde på ahref og tjekke backlink:

https://ahrefs.com/backlink-checker

www.oplader.dk 

Der er en del mærkelige links til min side især til denne: oplader.dk/2020/01/08/hej-verden/

Jeg har slettet siden, og ville lige høre om nogen ved hvorfor de er kommet (hvilken gavn de har fået) samt om de har negativ virkning selvom de linker til en død side...

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

TimeisMoney:
Der er en del mærkelige links til min side især til denne: oplader.dk/2020/01/08/hej-verden/

Umiddelbart er mit gæt at dit website har været kompromiteret og brugt til lidt blackhat linkbuilding.

Ganske kort fortalt, så er metoden at websitet bliver hacket og der oprettes en række undersider der ikke optræder i menuerne. De sider bliver brugt til at linke til andre sider der skal boostes - for at få de sider indekseret hos søgemaskinerne er det nødvendigt at linke til dem, ofte fra andre kompromitterede sites.

De sider/URLs der har indgående links, har linket videre til en række sites der normalt kan være lidt svære at skaffe naturlige links til.

Om det er det der er tilfældet er ikke til at sige når nu du har ryddet op, men det vil være mit umiddelbare gæt :-)

/Brian

Tilmeldt 11. Jun 20
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilke links er der tale om?

/OKEIwebbureau

WordPress opdatering fra OKEIwebbureau. Vi holder over 500 hjemmesider opdateret.

Tilmeldt 11. Jun 20
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

... og kan det passe at du installerede WordPress på din hjemmeside den 8. januar 2020 ?

/OKEIwebbureau

WordPress opdatering fra OKEIwebbureau. Vi holder over 500 hjemmesider opdateret.

Tilmeldt 4. Nov 14
Indlæg ialt: 50
Fra  www.Oplader.dk Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

omkring 550 udenlandske links som linker til en blog side som jeg nu har fjernet... 

Forstår ikke hvilken effekt de har haft... måske jeg bare skulle åbne siden igen og få link juice den vej hahaha :D

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Sep 16
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Har lige kigget og kan godt se, at der er en lang række mærkelige og unaturlige links til din side.

Om det er en konkurrent, som forsøger at trække dig ned eller bare spam er svært at sige.

Jeg vil anbefale dig at sende en disavow request til Google, som er en liste over links, som du "ikke vil kendes ved". Altså sådan at Google ignorerer dem og ikke tager dem med i deres overvejelser.

Du skal være oprettet i Search Console også kan du gøre det her: https://www.google.com/webmasters/tools/disavow-links-main

Så også lige, at du mangler Meta Titler på de fleste af dine sider, samt at du har flere døde links i Google, som du bør fjerne :)

Hilsen Emil

Jeg hjælper virksomheder med deres WordPress/WooCommerce udfordringer.
Mine priser starter fra 150 kr. Læs mere på www.emilrauhe.dk.

Tilmeldt 27. Aug 20
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Det virker mærkeligt at der er kommet til din "artikel" side, har du i sin tid lavet artikler og slettet dem igen og brugt linkaterloger på daværende tidspunkt?
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)