Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger Samarbejdspartner Til Musik Projekt!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 21. Jun 19
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino!

 

Jeg søger en samarbejdspartner til mit musik firma / "pladeselskab" - Y99 Music. Som handler om mig selv.

Men da musik er business (og jeg er for at være ærlig ikke den bedste til at drive forretning). Søger jeg en som er god til at drive forretning, men mest når det kommer til det online! Da det ikke er en hemmelighed at musik er et produkt, ens brand er ens forretning, sælge ens musik / få streams er salg, men at finde lytter er marketing!

Grunden til du skal være god når det kommer til online er fordi, musikbranchen har skiftet en del igennem tiden, fra at det handlede om at finde et pladeselskab, og at få sin musik ud på en cd. Til at det handler om at få en del af streamings tjenesternes royalties. Som har vokset sig rigtig stor, fordi mange mennesker har et abonnement til streamings tjenesterne. Og de penge bliver kort fortalt delt ud til de mennesker som de lytter til. I stedet for i gamle dage hvor folk købte 1 album hver 3 måned. Og det var som reelt kun de store kunstnere der fik solgt albums, eller folk de kendte til!

Og det er derfor du skal være skarp til online business! Da musikbranchen stort set kun er online nu!

 

Men for at være ærlig så ved jeg ikke helt hvad jeg vil lave, og hvordan vi kommer til at lave penge! Jeg har selvfølgelig lavet en hjemmeside.

Som handler om mig selv, men også er et forum, da jeg gerne vil tænke ud af boksen. Og hjælpe andre kunstner også, med at have et sted og være og komme ud online. Men det går ikke så godt med det projekt!

Og så laver jeg også musik under kunstnernavnet Y99 selvfølgelig. Men har ikke fundet mine fans / niche i nu.

Det var meningen at jeg ville det hele selv, men har fundet ud af at man ikke kan vælte hele verden selv!

Så det er derfor jeg søger en partner, som jeg kan spare med, og hjælpe mig med at få det til at blive en succes, på den ene eller anden måde!

Da der er mange muligheder i musikbranchen lige nu.

Så hvis det lyder som noget for dig, og elsker du også musik, lige så meget som jeg selv. (Specielt rap musikken).

Så skriv endelig til mig!

Tilmeldt 5. Aug 12
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har læst dit indlæg.

Har du et link til din hjemmeside og telefonnummer hvor jeg kan træffe dig.

Venlige hilsner

DaNi

Tilmeldt 19. Jul 20
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mikkel,

Fedt projekt du har gang i!

Jeg vil dog gerne vide;

Hvad er dit mål med pladeselskabet?

Hvad er din vision med det her projekt? Hvad skal det bunde ud af?

Jeg er selv musik-interreseret og er forretningsmand med sans for forretningsudvikling. Udover det er jeg producere jeg også lidt musik selv.

Du må meget gerne smide mig en PM med dine tanker :)
Fra Randers
Tilmeldt 21. Jun 19
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dani,

Jeg har sendt en pm til dig! :)

Fra Randers
Tilmeldt 21. Jun 19
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej sjokoladen!

Tak fordi du skrev til mig, det jeg rigtig glad for!

Jeg sender lige en pm til dig, med mine tanker! :)

Hilsen

Mikkel

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)