Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fortrydelsesret.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Jul 20
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej.

Ved ikke lige om det er dette rigtige sted jeg har skrevet dette opslag, men prøver alligevel.

- Jeg har ikke haft min wepshop i særlig lang tid, men jeg har for første gang skulle prøve at have en kunde der skulle sende sine varer retur, det så fint nok.
Men nu kommer problemet så. Da jeg åbner pakken med alt tøjet, lugter det som om jeg har været inde i Matas, får det simpelthen så dårligt af lugten.
Men ikke nok med det, finder jeg små sorte prikker på kjolen og et hul der hvor mærket har siddet. øv øv..
Bagefter opdager jeg at på nederdelen er kommet små bitte huler ved siden af elastikken ( altså slid på stoffet )

Der står allerede i mine handelsbetingelser "Såfremt varerne returneres i en stand som forringer varens salgsværdi, bortfalder fortrydelsesretten.
Varer der returneres må ikke have tegn på slid, pletter eller skader. Alle mærker skal sidde på tøjet.
Der udover må varer heller ikke lugte af udefrakommende dufte, såsom parfumer eller røg."

Så mit spørgsmål er, så jeg ikke gør noget forkert ang. fortrydelsesretten, hvor mange af sine penge har hun enlig krav på? ved hun kan få penge fra den ene kjole, som ikke fejler noget og hendes penge fra levering, men hvor meget skal man fratrække de 2 andre varer, som har tegn på slid, pletter og parfume?

Håber en kan være fantastisk at hjælpe mig, da jeg er lidt usikker, så jeg ikke gør noget forkert :)
Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du kan redde kjolen: du kan fratrække f. eks. rensning omkostninger + din tid.

Hvis du ikke kan redde kjolen:

med begrundelsen, at du ikke kan sælge det igen og varen skal destrueres, kan du beholde alle dine penge.

Til gengæld får du negativ på trustpilot. Sådan er livet.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)