Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Makeup produkt

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 14. Jul 20
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 00:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej jeg har arbejdet med et produkt som jeg slev har arbejdet med i cirka 2 - 4 måneder. Jeg har valgt at producere mit eget makeup, jeg har styr på hvad det skal indholde og om det er noget man har brug for i hverdagen disse ting har jeg styr på. Generelt har jeg mit produkt klar, men ved ikke hvem jeg skal have fat i, kunne i sende nogle linket eller vejlede mig præcis.
Fra Hørsholm
Tilmeldt 24. Jun 20
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 02:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Har du en wedside hvor man kan se produkterne.

Venlig hilsen

Tilmeldt 14. Jul 20
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 02:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Nej jeg skal have lavet produktet og det skal jeg have hjælp til at producere. Jeg har hele ideen klar.
Tilmeldt 14. Jul 20
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 02:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Det skal jo os godkendes før det kan blive lavet og solgt
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

For mig er det lidt uklar hvad det helt specifikt er du skal have hjælp til?

I øvrigt skal dit produkt ikke godkendes, men overholde lovgivningen for kosmetiske produkter, dvs. tilladte ingredienser og korrekt mærkning af emballagen, mener også produkter skal anmeldes før det kommer på markedet.  

Tilmeldt 14. Jul 20
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :
De ingredienser har jeg styr på hvad der skal være i makeuppen, men jeg har brug for hjælp til at få det i gang. Så ved ike helt hvem jeg skal kontakte, jeg ved hvad mit
Produkt er og hvad det skal indholde det hele, men skal bare have hjælp til at få det i gang som sagt.
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

sara556:
jeg har brug for hjælp til at få det i gang

Helt ærlig hvis du ønsker hjælp bliver du nødt til at være langt mere specifik med hvad det er du søger hjælp til, sat i gang er jo et vidt begreb. Er det selve produktionen, lovgivning, salg ... osv ?? 

Taher jeg helt fejl hvis jeg antager du ikke har nogen faglig viden om omkring kosmetik fremstilling / ingrediencer / relger ... osv ?  

Tilmeldt 14. Jul 20
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja, jeg mener selve produktionen, lovgivning, salg. Jeg ved jo ikke hvem det er jeg skal fortælle det til. Og hvordan det bliver sat i gang
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Undskyld jeg måske lyder lidt negativ, men det virker lidt som om det er en fiks ide du lige har fået, uden at du har nogen viden på området, eller viden om hvordan du kan gribe projektet an .  Hvordan kan du vide hvilke ingredienser der skal i produktet når du ikke har viden om fremstilling / lovgivning ?

Tag fat i et firma der laver lønproduktion af kosmetik, men forventer at der skal bestilles rimeligt store mængder, mener minimum er 80 kg for creme hos de mindste producenter.  

Fra Hørsholm
Tilmeldt 24. Jun 20
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Sara

Du kan få det lavet det i billigt i Kina, men du skal først få lavet nogle prøver til test og godkendelse.

Hilsen

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)