Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Blog om investering - JPLInvest.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Charlottenlund
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 105
Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg er i foråret 2020 gået i luften med min blog om live investeringsstrategier, artikler om investering og boganmeldelser af investeringsbøger. Min plan er at tilføje youtube videoer til bl.a. at uddybe mine artikler og tankerne bag dem samt inspirationskilder, hvor investorer kan forbedre dem yderligere.

Grunden til mit opslag er, at få jeres konstruktive feedback på min blog JPLInvest.dk. Hvad kan gøres bedre, hvad jeg har overset og hvad det er første positive og negative indtryk du får af min side?

Jeg sætter stor pris på al jeres feedback.

Ha' en god aften.

Venlig hilsen Jon.

Tilmeldt 9. May 20
Indlæg ialt: 26
Fra  businessNEWS Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Din hjemmeside ser fin og "investor-agtig" ud. Flere spændende artikler.

Den virker lidt langsom, men måske kan du optimere / skalere billederne lidt mere.

Jeg ledte lidt efter (i menuen) hvor jeg kunne kontakte dig....det fandt jeg så på "Om JPLinvest".

Held og lykke :-)

/businessNEWS

Udgiv nyheder om business på businessNEWS.dk

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 105
Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej B.N. 

Tak for din besked. Jeg er glad for at du kan lide hjemmesiden. Vil du synes, at det vil være interessant med videoer til at tale om indholdet på siden? Derved vil jeg have mulighed for at belyse min artikler fra en anden vinkel?

Derudover, tænker jeg måske at få nolge gæstebloggere til at skrive artikler. Hvad synes du om det?

På forhånd tak.

Tilmeldt 1. Aug 13
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jon,

Det første jeg lige tænker er, at du skal få dig et ssl certifikat, så du kan køre siden via https.

Da du bruger Wordpress og siden ligger hos simply.com er det nogenlunde lige ud af landevejen.

Aktivér gratis Let's Encrypt certifikat via dit Simply kontrol panel og installér eks. Wordpress pligin'et Really Simple SSL. Så er det på plads.

Mvh. Jan

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 105
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jan,

Mange tak for tippet. Det er nu blevet aktiveret :)

Har du andre forslag til forbedringer?

På forhånd tak, og ha' en god aften.

Fra Århus N
Tilmeldt 11. Jul 20
Indlæg ialt: 36
Fra  Betbetter IVS Skrevet kl. 02:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jon.

Det vil være fedt med nogle videoer, da det kan give en bedre forklaring.

Derudover fint website. Skal du annoncere for det, vil jeg anbefale at du får opsat facebook pixel.

Flere visninger på google, vil du skabe ved at lave noget linkbuilding.

Vh Jesper

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 105
Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

Mange tak for dit input.

Jeg har lige fået skaffet mig et webcam, så jeg kan begynde at lave nogle videoer.

Omkring linkbuilding, ja, der sker ikke meget på den front. Jeg har prøvet, at finde nogle relevante blogs, hvor jeg kan komme med gode indlæg og derved få linkjuice. Men jeg synes, at det er begrænset med investeringsblog og lignende - det er nok bare mig, der ikke kan se skoven for bare træer.

Ha' en god dag. 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)