Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal der til for at starte et brand

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Jul 20
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er en ung dreng som går og leger med tanken om at starte mit eget tøjbrand. Jeg har en masse ideer, og når man som sådan siger det ligeud, lyder det nemt nok at starte et brand. Efter lidt research finder man hurtig ud af, at det er det ikke. Jeg har set flere eksempler på unge der fejler, især med deres markedsføring. Men så langt er jeg slet ikke kommet. alt er ligenu på tegnebrættet. SÅ vil høre hvordan man kommer igang. Og hvor meget man skal invistere, og hvor man skal starte. Især angående produktion.

SImon
Tilmeldt 5. Mar 20
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer jo helt an på hvad du prøver at starte. Fokuser mindre på at starte et brand, men at starte en virksomhed. Et godt brand er i bund og grund bare en virksomhed med godt omdømme som folk kan relatere til/ser op til.

Tilmeldt 9. Jul 20
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skal lige siges at det er tøj

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 608
Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 5. Mar 20
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Enten skal du have noget ekstremt unikt, ellers så kræver det at du har en kæmpe pengepung. Ellers er det et ekstremt svært marked at komme ind på.

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey TS jeg vil råde dig til at droppe ideen om et tøj brand da der er flere millioner mennesker i Europa som har præcis samme ide. 

Men hvis du ikke vil droppe ideen så begynd at sætte dig ind i web trafik generering. Så er du meget længere end de 4.5 millioner andre der har fået samme ide som dig.

Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg kun læste titlen, tænkte jeg på tændstikker.
Jeg tænker dog, for at svare på dit spørgsmål, at du ikke skal prøve at orkestrere det for meget. Tror ikke at Steve Jobs havde tænkt så meget over det, inden han skabte Apple-brandet.
Lav noget, folk bliver vilde med, så vil det hele nok gå, tænker jeg.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)