Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL Vร†RE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE Pร… DENNE SIDE

๐——๐—ฒ๐—ป ๐—ฑ๐—ฎ๐—ป๐˜€๐—ธ๐—ฒ ๐—ฐ๐—ผ๐—ฝ๐˜†๐—ฟ๐—ถ๐—ด๐—ต๐˜-๐˜€๐—ฒ๐—ฟ๐˜ƒ๐—ถ๐—ฐ๐—ฒ ๐—จ๐—น๐—ผ๐˜ƒ๐—น๐—ถ๐—ด๐—ž๐—ผ๐—ฝ๐—ถ๐—ฒ๐—ฟ๐—ถ๐—ป๐—ด.๐—ฑ๐—ธ ๐˜‚๐—ฑ๐˜ƒ๐—ถ๐—ฑ๐—ฒ๐—ฟ ๐—ผ๐—ด ๐—ฏ๐—น๐—ถ๐˜ƒ๐—ฒ๐—ฟ ๐—ถ๐—ป๐˜๐—ฒ๐—ฟ๐—ป๐—ฎ๐˜๐—ถ๐—ผ๐—ป๐—ฎ๐—น ๐—บ๐—ฒ๐—ฑ ๐—ถ๐—น๐—น๐—ฒ๐—ด๐—ฎ๐—น๐—ฐ๐—ผ๐—ฝ๐˜†๐—ถ๐—ป๐—ด.๐—ฐ๐—ผ๐—บ

Side 1 ud af 1 (5 indlรฆg)
  • 1
Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlรฆg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

DO YOU SPEAK ENGLISH? Det gør vi nu!

Den danske copyright-service UlovligKopiering.dk udvider og går internationalt med illegalcopying.com

For godt et år siden påbegyndte jeg og mine partnere, advokat Søren Andreasen og Dandomain-medstifter Ken Boye, etablering af copyright-servicen UlovligKopiering.dk. Vi lancerede i starten af i år. Platformen til beskyttelse mod ulovlig kopiering af online tekster er blevet taget rigtig godt imod. Tusind tak til  Amino'er, der har tilmeldt sig platformen. Skype-Smile

Nu har jeg så fornøjelsen at kunne offentliggøre, at vi udvider vores service fra Danmark til også at dække udlandet.
Vi har netop lanceret illegalcopying.com, så vi nu også byder udenlandske brugere velkommen.

Det er stadig muligt at blive tilmeldt vores copyright-service med en FREEMIUM konto. Og vi hjælper stadig med fjernelse af det ulovligt kopierede indhold - no-cure-no-pay. Ja, selv hvis det bliver nødvendigt at gå rettens vej for at få fjernet det ulovligt kopierede, kan du blot overlade det til os og vores advokat at køre sagen på dine vegne. Stadig no-cure-no-pay. 

Der er rigtig flot interesse fra udenlandske interessenter i forhold til samarbejde og udbredelse af copyright-platformen.  Mere om det senere. Skype-Wink

John



OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlรฆg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Fedt godt gået :)

Af ren og skær nysgerrighed, har I så samarbejde med udenlandske advokater, eller hvordan og hvorledes fungere det? :)

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlรฆg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fashion-Seller:
Fedt godt gået :)

Af ren og skær nysgerrighed, har I så samarbejde med udenlandske advokater, eller hvordan og hvorledes fungere det? :)

Tak for det. ๐Ÿ™‚

Lokal national repræsentation er en fordel, i de få tilfælde, hvor det bliver nødvendigt at sende sagen i retten.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 21. Jun 20
Indlรฆg ialt: 15
Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Freemium - gรฆlder 1 domรฆne. Der stรฅr ikke noget om stรธrrelse. Jeg har eksempelvis en hjemmeside med 9.000 artikler - den gรฅr vel nรฆppe under freemium?

Udover det - sรฅ tillykke med det :)
Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlรฆg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

ArneRasmussen:
Freemium - gælder 1 domæne. Der står ikke noget om størrelse. Jeg har eksempelvis en hjemmeside med 9.000 artikler - den går vel næppe under freemium?

Udover det - så tillykke med det :)

Jo. Du kan godt have et fyldigt site på et FREEMIUM abonnement. ๐Ÿ˜Š

Og tak for din lykønskning. ๐Ÿ™

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Side 1 ud af 1 (5 indlรฆg)