Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate hjemmeside

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Mar 19
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har efterhånden siddet aften efter aften og døjet med at få produkter på min hjemmeside fra partner-ads via et produktfeed.

For at få produkterne ind bruger jeg product feed viewer, som volder mig problemer.

Jeg er i gang med at lave en hjemmeside om lagner, hvor jeg i den forbindelse gerne vil opdele lagner på forskellige sider. Men det volder problemer.

Jeg ved ikke hvad jeg skal skrive i query=" " for f.eks. kun at få splitlagner frem der er et H splitlagen i størrelsen 160x200 frem på siden for dem? Hertil har jeg også bruge for hjælp til hvordan jeg får den til at lade være med at medtage produktbeskrivelsen. 

[PFV query="     " feed="(har jeg indsat den fra partner-ads)" sorting="productsprice" template="template4.tpl"]

Håber der er nogen som kan hjælpe, har efterhånden prøve det meste uden effekt. 

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 02:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kender ikke det store til product feed viewer som du bruger.

Men prøv at giv Datafeedr et skud - det bruger jeg sammen med partner-ads på en af mine sider og det fungere ret godt.

Der findes også en masse gode guides til opsætningen af det. Bemærk at få at få det til at virke kræver det at du installere følgende 4 plugins: 

- Datafeedr API

- Datafeedr Comparison Sets (hvis du vil vise en prissammenligning tabel)

- Datafeedr Product Sets

- Datafeedr WooCommerce Importer

De har også en YT kanal med nogle gode guides her: https://www.youtube.com/channel/UCEU9qdbkZxgCZJ1iArDzHgA

Knæk og bræk med det :)

Mvh.

 

Fra Rødding
Tilmeldt 6. Aug 09
Indlæg ialt: 429
Fra  Pilanto Skrevet kl. 08:18
Hvor mange stjerner giver du? :

+1 til Datafeedr 

Tilmeldt 17. Mar 19
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vil jeg straks gå i kast med - tak for tippet :)

Tilmeldt 27. Aug 20
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis datafeed ikke virker, så har jeg brugt WP import - Der trækker man bare de ting du vil have med over fra feed'et ind i rubrikkerne. Super nemt og nemt forståeligt, hvis man ser en 2 minutters video.
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)