Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender I til Vibercache til hjemmesider.

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Tjele
Tilmeldt 25. Jun 20
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :


Hej alle.

Jeg har en frisørhjemmeside og den er lavet med worldpress og elementor o.l.

Men kan denne viper cache få min side til at indlæs hurtigere?

Har brugt pingdom til at se hvor hurtig min side er

Load time: 888 ms til 1.09 sec
Performance grade C 74
Page size 6.2 MB
Requeste 61

Min hjemmeside er dingronnefrisor.dk

Kan overskriften og teksten i venstre af det store billedet på forsiden have en på
virkning på min hjemmeside hastighed?

Jette
Tilmeldt 17. Apr 12
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Når man snakker WordPress, er der typisk to cache plugins der omtales som de 'bedste' på markedet;WP Fastest Cache & All in one WP Cache.

Med det sagt, så er det en større opgave at optimere en hjemmeside, det handler bl.a. om at sikre at de scripts der er på din side loades korrekt og i den korrekte rækkefølge, og ligeledes at billeder o.lign. er komprimeret.

Du kan eventuelt tage et kig på både Smush og Autooptimize, der begge er populære muligheder ift. komprimering og optimering af din side.

//S

//Stefan | Black Capital Ventures | Ooolio.com - Alt i tøj og mode online 

Fra København
Tilmeldt 6. Feb 14
Indlæg ialt: 117
Fra  ThunderUSB Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig, men hvad med WP-Rocket?

USB-C Hubs, adaptere, kabler til MacBook Pro, iPad Pro, bærbare, tablets billigt på ThunderUSB.dk.

Fra Tjele
Tilmeldt 25. Jun 20
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for din svar.

Jette
Fra Tjele
Tilmeldt 25. Jun 20
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for dit svar

Tilmeldt 5. Mar 20
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 00:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan selv lynhurtigt cutte på load tiden på din side. Jeg kan se det pt. tager 17,6 sek, hvilket er enormt meget.

Først og fremmest - fjern animationerne der er på din tekst og dine billeder på forsiden. Det forvirrer mere end det gavner + at det forringer load tiden på siden markant.

Hent shortpixel image optimizer og få komprimeret billederne på siden.

Hent og kør WP Super Cache.

Fra Tjele
Tilmeldt 25. Jun 20
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 08:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, mener du det store billede, eller alle billederne på forsiden?

Jette

Fra Rødding
Tilmeldt 6. Aug 09
Indlæg ialt: 429
Fra  Pilanto Skrevet kl. 08:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Stefan Johansen:

Når man snakker WordPress, er der typisk to cache plugins der omtales som de 'bedste' på markedet;WP Fastest Cache & All in one WP Cache.

Med det sagt, så er det en større opgave at optimere en hjemmeside, det handler bl.a. om at sikre at de scripts der er på din side loades korrekt og i den korrekte rækkefølge, og ligeledes at billeder o.lign. er komprimeret.

Du kan eventuelt tage et kig på både Smush og Autooptimize, der begge er populære muligheder ift. komprimering og optimering af din side.

//S

I de kredse jeg bevæger mig er det ikke de 2 plugins der omtales som de bedste, men ofte WP Rocket. Selv er jeg dog gigantisk fan af dette plugin: https://da.wordpress.org/plugins/litespeed-cache/ som du får mest ud af hvis du er på Litespeed webserver, men det i sig selv har også en række fordele fremfor især Apache.

Fra Tjele
Tilmeldt 25. Jun 20
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar.

Jeg skal lige nævne at jeg har one.com i danmark, som det hele ligger hos, men hvad med billederne på forsiden, skal det fjernet, tænker på det store billedet af salonen?

 

Jette

Tilmeldt 27. Apr 18
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jette 

Jeg kan eventuelt hjælpe dig til en billig pris.

Du kan med fordel installere WP Rocket, det ville kunne ordne mange af dine problemer. Jeg har vedhæftet 2 billeder så du kan se forskellen på en optimeret side og din side.

https://www.onlinemarketers.dk

Mvh
Roland Nielsen

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)