Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ansætte sig selv

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen, Arne

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46429
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Albert van Harten:

Hej igen, Arne

hvorfor ikke tage mod det gode råd du fik af en adm. at bruge PB hvis du gerne vil tale personligt med nogen. Arne VED godt du kan se han har givet dig en enkelt stjerne - helt som du jo selv faktisk også gør - Stjernekrigen var god som film, men brug dog PB til små personlige hilsner. Forum her er presset nok af facebook mm - så prøv at holde det lidt rent

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Cookie - John Hannover:

hvorfor ikke tage mod det gode råd du fik af en adm. at bruge PB hvis du gerne vil tale personligt med nogen. Arne VED godt du kan se han har givet dig en enkelt stjerne - helt som du jo selv faktisk også gør - Stjernekrigen var god som film, men brug dog PB til små personlige hilsner. Forum her er presset nok af facebook mm - så prøv at holde det lidt rent

vh John Hannover

Et råd er et råd, ikke et påbud. Den admin, som anbefalede mig at bruge privatbeskeder burde kunne se, at Arne har, ligesom du, blokeret for privatbeskeder. jeg kan altså ikke skrive til Arne direkte. Eftersom jeg heller ikke har en e-mailadresse eller telefonnummer på ham kan jeg heller ikke kontakte ham på andre måder.

Jeg holder Amino gerne rent. F.eks. ved at forsøge at stoppe en -som du kalder det- stjernekrig. Om filmene er gode er, udover en sidespring, en smagssag. Ligesom det er en smagssag at rådet fra førnævnte admin kan betragtes som "godt".

Jeg giver indimellem énstjernede karakterer. Der er dog forskel på at give hele tiden énstjernede karakterer og rent faktisk vurdere om en besked fortjener én stjerne eller flere. Det er helt klart at Arne har noget imod mig. Men hvad - det er mig en gåde. Jeg ved at han har noget imod anekdoter, og noget kunne tyde på at han også har noget imod citater. Han skrev engang til mig (i øvrigt offentligt og off-topic) at lange tekster ikke faldt i hans smag, Mange énstjernede karakterer er dog ikke baseret på anekdoter, citater og lange tekster. Jeg var ikke i stand til at svare på Arnes besked, da tråden blev låst inden jeg kunne svare.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Hej Albert

Albert van Harten:
Et råd er et råd, ikke et påbud.

Så er det hermed ændret fra et råd til et påbud, hvis du bliver ved med at lave støj ved at bruge debatten til private beskeder vil de blive slettet fremover.

Hvis du mener at andre brugere chikanere dig, så er den korrekte fremgangsmåde at anmelde det til moderatorene, så er der en der kigger på det.

God weekend
/Brian

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg vil bede jer om at vende tilbage til trådstarters spørgsmål vedr. ansættelse i egen virksomhed.

Tråden har taget en drejning med indlæg om holdninger til banker, egne erfaringer omkring banker og låneoptagelser - det er også interessante emner, men jeg vil bede jer om at oprette nye debattråde til de emner, så trådstarter kan bevare overblikket over de relevante svar i tråden.

God weekend
/Brian

Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du fortælle mig hvor jeg anmelder sådan noget? Det kan være at jeg kigger med min næse, men jeg kan ikke finde noget som helst i retning af "anmeld profil" eller "anmeld indlæg" eller "anmeld karakterer". Når jeg kan anmelde Arne for chikane, så er det fair at bruger den funktion frem for debatten.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Albert

Albert van Harten:
Kan du fortælle mig hvor jeg anmelder sådan noget?

Du kan bruge funktionen "anmeld" på en af brugerens indlæg, sende en mail til support@amino.dk eller en privat besked til en af moderatorerne som du finder her https://www.amino.dk/user/Members.aspx?search=1&r=83779e1c-731c-4820-94b9-cd1d052900ee 

I alle tilfælde skal du beskrive problematikken og komme med nogle eksempler så moderatoreren har noget at "undersøge", vi ser ikke alt hvad er foregår på amino.

Et helt generelt råd til dig, og andre i debatten, er at være lidt mindre "følsomme". Når I deltager meget og, som i denne tråd, fortæller historier og anekdoter der ikke relatere sig til emnet i tråden, så vær forberedt på at der kommer reaktioner ;-)

/Brian

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)