Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan skal jeg bogføre dette?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Dec 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer. Jeg håber nogen kan hjælpe mig med dette.

Jeg er Fotograf og to af mine venner ville gerne købe nogle af mine billeder printet.

jeg sagde at hvis bare de ville betale udgifterne så var jeg bare glad for at de ville have mine billeder hængende.

når jeg nu var igang med at få printet så ville jeg gerne printe et par billeder til mig selv med henblik på at se hvordan de billeder så ud på det papir og i den størrelse.


det hele er betalt i firmaet Og jeg er nu kommet lidt i tvivl Om hvordan der skal bogføres i Dinero. Der er jo ingen indtjening på det fra min side. De dækker som sagt bare udgifterne Og jeg Betalte med mit firmas penge for mine egne prints. Jeg håber nogen kan svare mig på dette.

på forhånd tak!

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har ikke fradrag for gaven til dine venner- for moms eller udgift - til venner - men om du fakturerer dem beløbet som udgiften var - så er det jo et salg - der går ind med xx kr og udgiften så ud med xx kr og = 0 - men jo faktura med moms til vennerne helt som den du betaler for udgifterne. 
Dem du selv ville se ville jeg tage i firmaet, ud fra du er fotograf  men så må du jo ikke bare forære dem væk eller bruge dem til personligt privat ophæng

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. Mar 20
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, jeg ville få lavet en salgsfaktura på det til vennerne - og så en omkostning/udgift på noget varekøb af dit forbrug. 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)