Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv min webshop feedback

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 25. Sep 19
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej! 

Jeg er endelig fået min webshop, ditgarderobeskab.dk, online efter lang tid. Jeg har åbnet op for bestillinger og har forsøgt for et lille beløb at markedsføre den. Desværre uden et spændende resultat. 

Så jeg vil meget gerne høre nogle ærlige meninger omkring siden. Hvad springer jer i øjnene? Forstås konceptet mv.? Er siden brugervenlig? 
Ja, jeg ønsker egentlig blot noget (konstruktiv) kritik af siden, så jeg kan rette til. 

Jeg ved jeg mangler flere varer, men jeg synes det er svært at gå ud og lave et større varelager, hvis der ikke er noget tegn på en forretning overhovedet... Så ja, lad mig høre. 

Det er ren hobby, så budgettet er småt med småt på, så siden skal bare spille, når jeg endelig får nogen ind :)

Tak på forhånd! :) 

Fra København
Tilmeldt 21. Jun 20
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 08:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Stort tillykke med lanceringen, det er jo en herlig milepæl at nå!

Min første indskydelse er, at der bør lægges lidt mere kærlighed i produktbillederne. Det er jo tøjet der skal sælge, og der tror jeg ikke de nuværende forsidebilleder hjælper med at konvertere besøgende til kunder.

Jeg ville overveje at smide tøjet på en model (det behøver ikke være med ansigt) så man kan se pasform. Eller finde nogle flotte baggrunde (fx tapet eller forskellige farver der kan "rulles ud") og tage billederne med dem. Det tror jeg kan øge look and feel en del.

Derudover ville jeg arbejde lidt mere med kommunikationen i præsentationen af forretningsmodellen på forsiden. Som en udefrakommende er jeg, efter at have læst den, stadig ikke helt klar over hvordan det fungerer og hvad det vil koste mig. Du kan ikke regne med at folk vil navigere rundt på siden for at finde ud af det, medmindre de virkelig er solgt på baggrund af noget på forsiden.

Du kender formentlig allerede til Veras Vintage, men jeg synes de har formået at forklare forretningsmodellen meget simpelt og let forståeligt på forsiden.

Held og lykke!
Tilmeldt 25. Sep 19
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for dine inputs! 

Jeg er godt klar over produktbillederne ikke helt lever op til hvad de burde! Det er absolut topprioritet for mig at få fikset det - forhåbentligt i løbet af sommeren :) 

Jeg kendte faktisk ikke Veras Vintage, selvom jeg føler jeg har gennemrodet nettet for forskellige typer af genbrugssider, så tusind tak for det tip! Dem tager jeg lige et kig på! :) 

Tilmeldt 18. Oct 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Lemuren, 

Hvis du har lyst kan vi gennemgå din shop sammen gratis over skærmdelingsmøde. 
Jeg har lavet mere end 350 webprojekter, store som små over de seneste 10 år. Har hjulpet mange webshop's undervejs.

Hermed lidt ting jeg har fundet:
- Det er værd at se om din checkout ikke findes på dansk sprog. 
- Sidens hastighed kan forøges en del stadig. 
- Lader til at Facebook siden er død... https://www.facebook.com/ditgarderobeskab 
- Mv. :-) 

Jeg er ejer af STANDOUT WEB som laver en del lidt større webløsninger, men hvis jeg kan hjælpe dig med at komme godt i gang, så vil det være en fornøjelse. 
PM mig hvis det er interessant for dig! 

Ønsker dig en dejlig dag. 

Bedste hilsner
Simon Strande 

Tilmeldt 9. May 20
Indlæg ialt: 26
Fra  businessNEWS Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg testede lige hastigheden og det lader til at billederne med stor fordel kunne optimeres / skaleres. Selve skaleringen af billederne scorer din hjemmeside 0% på....altså det kan ikke blive værre.

Er pladsen på den pågældende side til billedet kun 300x250 pixel og du har uploadet et billede på 1920x1280 pixel - ja, så hænger det bare ikke så godt sammen og siden tager længere tid om at loade.....det kan påvirke dem som besøger din hjemmeside.

Held og lykke med den :-)

/businessNEWS

Udgiv nyheder om business på businessNEWS.dk

Tilmeldt 9. May 20
Indlæg ialt: 26
Fra  businessNEWS Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Rent SEO-mæssigt så kunne du også overveje at navngive dine billeder på en mere hensigtmæssig måde:

r8-dlxLGIy-2VU.jpg
200
subbly-bucket.storage.googleapis.com
250.5 KB
 
442.3ms
14321166521062-banner4.jpg
200
subbly-bucket.storage.googleapis.com
129.2 KB
 
618.2ms
1085-unavngivet.png
200
subbly-bucket.storage.googleapis.com
64.5 KB
 
417.2ms
286-TS--uNw-JqE.jpg
200
subbly-bucket.storage.googleapis.com
627.5 KB
 

Ovenstående filnavne giver ikke rigtig relationer til et garderobeskab...

/businessNEWS

Udgiv nyheder om business på businessNEWS.dk

Tilmeldt 9. May 20
Indlæg ialt: 26
Fra  businessNEWS Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Nå, forrige indlæg blev ikke så godt... måske sletter Amino den tabel som jeg indsatte med navnene på dine billeder.

Så jeg har lige kopieret dem ud og viser dem her igen:

r8-dlxLGIy-2VU.jpg
14321166521062-banner4.jpg
1085-unavngivet.png
286-TS--uNw-JqE.jpg

/businessNEWS

Udgiv nyheder om business på businessNEWS.dk

Tilmeldt 11. Feb 19
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes det er et spændende koncept. Håber du får succes med det.

Tilmeldt 25. Sep 19
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for input! Det skal jeg da helt klar lige havde kigget nærmere på! :) 

Tilmeldt 25. Sep 19
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak! :) 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)