Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad kan vi gøre for at folk ser vores hjemmeside

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Skive
Tilmeldt 17. Jan 14
Indlæg ialt: 189
Fra  Eveningstar Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 17. Apr 12
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der er jo umiddelbart mange ting man kan starte med at gøre, man kan eksempelvis vælge at køre annoncer, optimere SEO, opbygge backlinkprofil og meget mere. Så alting afhænger jo lidt af I hvilken retning I vil gå. 

Første step i denne kontekst er nok at konkretisere en marketingplan (og budget), så man ved hvad man har at gå med, og derefter overveje hvilke aktiviteter der har højeste prioritet for at realisere det ønskede salg.

I skal være velkomne til at sende mig en besked/kommentere her med lidt mere konkret information :)

//Stefan | Black Capital Ventures | Ooolio.com - Alt i tøj og mode online 

Fra Skive
Tilmeldt 17. Jan 14
Indlæg ialt: 189
Fra  Eveningstar Skrevet kl. 06:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stefan

Tak for dit svar.

Hvad tænker du at sådan en opgave vil koste?

Hilsen

Bjarne 

Mail. salg@ladies-fashion.dk

Fra København
Tilmeldt 21. Jun 20
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 08:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Hej Bjarne

Jeg har lige taget et kig på din kones website i Ahrefs og kan se, at hun faktisk ranker rigtig flot på enkelte produkter, men ikke så meget på de forskellige kategorier. Mode er en hård branche at være i online, hvis man SEO-brillerne på, da der er så meget konkurrence fra store spillere. Men en anbefaling herfra, hvis det er SEO I vil arbejde mere med, er at få gennemarbejdet kategori-teksterne og optimere Meta titles og Meta descriptions på både kategorier og produktniveau. Alt dette skal foregå på baggrund af en keyword analyse, så I ved at det er de rigtige ord I går efter.
Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Bjarne. Det er fint at have drømme, men det er virkelig den sværeste branche  I har valgt.

Selvom I putter titusindvis (eller mere - du vil få jo et utal af henvendelser her på Amino - vær varsom!) af kroner i optimering, betyder det ikke, at folk vil købe noget hos jer. Hvorfor skal de, og ikke på Zalando, som de kender?

Jeg ville selv ikke investere 1 kr i optimering, men prøve selv at gøre noget, f. eks tilføje nogle eksterne links og satse stort på gode descriptions (mange), åbne Google Business konto, osv.

Tilmeldt 6. Jul 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad gør I allerede? Jeg kan se, at I ikke har en Facebook Pixel på hjemmesiden. I kan med fordel bruge remarketing til at høste nogle lavthængende frugter. Her kan I også nemt kontrollere hvor mange penge I vil smide i det og teste om det virker for jer. 

Fra København Ø
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 74
Fra  MUUV.DK Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Oha - der er mange muligheder :-) 

Mit bedste råd ville være at starte med noget betalt annoncering (på Google, Facebook eller Instagram) for at få noget trafik ind på shoppen med det samme. Så får du rimelig konkret feedback på, om det giver "nok salg" til at investeringen kan betale sig.

Du vil formentlig opleve, at du skal arbejde med websitets evne til at konvertere brugere og mersælge til dem, før markedsføringen giver et plus på bundlinjen. Når man har fået lavet de vigtigste indledende justeringer på shoppen, kan man begynde at investere i lidt mere langsigtede ting - som eksempelvis SEO, branding, SoMe etc. :-) 

Glen Michaelsen
Genvejstast.dk - Din genvej til alle genveje

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)