Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lade min virksomhed betale for Saxo Premium

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Jan 09
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Som overskriften lyder. Må jeg lade min virksomhed købe et saxo premium abb.? Jeg køber ofte fagbøger og bøger ift. Det at drive forretning, investere, m.m. med henblik på, at kunne lære, at drive min forretning bedre. Mange af bøgerne findes på saxo abb. Og jeg vil kunne læse/høre dem der og samtidig bliver bøger jeg køber herigennem billigere. Vil det da være ok, at lade min virksomhed betale for abbonnementet? 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal påvise, at du alene bruger det til ren 100% faglitteratur som du ved der vil være fradrag for at købe, og som ikke kan ses som lige så meget købt for private investeringer og andet - Personligt ville jeg ikke drømme om det for den begrænsede pris, man kan du rent bevise at det ikke gavner dig privat og de bøger altid ville give fuldt fradrag at købe = skal være egentlig faglitteratur og ikke noget man også læser af andre grunde (investering typisk)- tja - så ville de vel kunne gå.

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 10. Jan 09
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John

Tak for svar. Du har ret. Beløbet er nok alt for småt. Det var blot ud fra en betragtning om mange bække små. Men pt. Bruger jeg det nok 80/20 til erhverv/privat, så det vil ikke fungere. Og det giver alligevel ikke mening med to adskilte abb. trods alt... Smile

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)