Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kamp om virksomhedsnavn

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 19. Jun 20
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 20:36 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja muligvis, men hvis jeg kun henvender mig til den del der IKKE hugger andre menneskers ideer
Fra Hillerød
Tilmeldt 19. Jun 20
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 20:51 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Har du husket at oprette et holding selskab. Nu når du OGSÅ har travlt med.at luske dig ind i min virksomhed.

Der.er noget ser hedder hostile takeover....
Tilmeldt 20. Jun 20
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:20 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person
M. S.:

Fantastisk navn!! Udover Gracilitas Haveservice har jeg besluttet at starte Gracilitas Burger’n’Shake, Gracilitas Resort & Spa og Gracilitas Consulting. Den sidste er jeg dog lidt lunken på, da jeg tvivler på at der er noget egentlig forretning i den branche.



tak for inspiration, kig forbi til en burger og en shake.



Hvem kan anbefales til at SEO-optimere the fuck ud af Gracilitas?



M. S.:

Tak for inspiration! Gracilitas er et behageligt ord. Jeg har ledt efter et navn til min nye servicevirksomhed. Nu vil jeg kalde den Gracilitas Haveservice. Tak for hjælpen *smiler*




Jamen så hold dog din kæft!

Jeg læser jævnligt på Amino og har aldrig haft en bruger, men du er da inkompetent og intetsigende. 9/10 indlæg jeg læser fra dig er jo intet andet end forsøg på at være sjov/flabet. Du er ingen af delene. Du er en trist person.

Jeg har tidligere set tråde hvor du har diskuteret lystigt med diverse brugere pga. din inkompetence og uduelighed.

Hvorfor lader Amino overhovedet dig blive? Hvad bidrager du egentlig med på Amino udover dårlig stemning og idioti?

Fis af med dig. Ja, Lise forstår ikke hvad der bliver skrevet, men tror du det hjælper, at hælde benzin på bålet, fordi du sidder og hiver dig i trolden over de reaktioner du får? Du får vel en sindssyg orgasme af det her svar til dig kan jeg næsten regne ud.

Idiot.

Mit første og sidste indlæg på Amino.
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 21:59 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lise Lindberg Hansen:
Jeg vil ikke spørge dem endnu, for jeg er ikke klar. Som rådgivningsvirksomhed er der som udgangspunkt afgivet ophavsret, det øjeblik din rådgivning tilhører kunden og der er således ikke egentlige produkter og varelager der kan patenteres.

Det er vidst det man kalder immateriel ret. Men der er indholdet i virksomheden. Ikke virksom.hedens navn, og der må jeg acceptere rådgivningen fra overmagten😎

Sikke da en omgang sortsnak - forstå ikke en lyd af hvad det er du mener.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 22:04 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej alle

Tråden her er vist løbet af sporet, jeg vil opfordre alle til at holde en ordentlig tone i debatten.

Nogle gange opstår der misforståelser mellem spørger og svarer, nogle gange er svaret et andet end man ønsker og nogle gange er der flere modstridende svar og holdninger.

Uanset hvad, så vil vi beholde Amino som et rart sted hvor vi alle kan søge råd, vejledning og sparring - samtidig med at vi kan dele de glæder og frustrationer vi alle møder med andre selvstændige.

Jeg låser tråden her.

God weekend
/Brian

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)