Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgsmål om udfordring med kunde

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Jan 19
Indlæg ialt: 72
Fra  SkiveBi.dk Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Vi har lidt udfordringer med en kunde, for det første har han købt en dyr ting fra vores webshop og taget den i brug og reklameret over den ikke virkede og bare vil have pengene tilbage, det er ikke noget problem og vi har modtaget produktet det virker dog, og er fuld funktionelt. Vi valgte dog her at refundere kunde fuldt ud, og sælge den som brugt.

Nu har kunden så brugt den samme returlabel til at sende et produkt retur til os, som han har købt hos en anden forhandler. Han skriver det er en fejl og om vi ikke vil sende den til den rigtige forretning, og kan fornemme at han forventer vi sender den gratis til den anden forretning. Dette stunt har medført et gebyr fra Shipmondo fordi han har genbrugt lablen på 200 + porto + moms, og med den nye porto til den anden leverandør er vi på 337,00 DKK inkl moms. Hvad havde i gjort, havde i ædt den eller sendt den videre til kunden? Er lidt i vildrede, synes endelig det burde være kunden der skulle æde den, men burde man ikke selv æde den og få en glad kunde, selvom han snart har kostet os 3000 kr (alt i alt.)

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 07:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er lidt uklar om det har kostet jer et gebyr på 200 kr?

min holdning er klar det er kunden eget problem, I må bede kunden om af  få afhentet produktet hos jer, .tænk på hvor mange problemer i kan rende ind i hvis pakken bliver væk eller beskadiget under transport.

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 07:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

En ting er helt sikkert - belaster du kunden, som du retteligt burde, så får du en møgsag og måske endda en shitstorm, fordi kunden er dum og ikke vil indse det.

Når tabet kan begrænses til 337 oveni allerede tabte kr 2600,- så ville jeg ikke tøve med bare at afslutte sagen og glemme den. Energien, som du skal bruge på at hive 337 kr ud af denne kunde og den medfølgende dårlige omtale (fordi kunden kan) er bare ikke pengene og energien værd.

Betal og kig dig aldrig tilbage.

Tilmeldt 17. Apr 12
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville som udgangspunkt tage dialogen med kunden, og fortælle at I gerne sender den retur til ham, eller at I kan videresende produktet direkte til leverandøren for de 337,- DKK. Jeg synes det er en umiddelbar forkert holdning, at 'kunden altid har ret', da manden tydeligvis forsøger at rende jer over ende. Men igen, det er jo også lidt en personlig holdning omkring hvorvidt man vil tage kampen og unødigt risikere en shitstorm - jeg mener dog at I har alting på det rene hvis det måtte ske.

//Stefan | Black Capital Ventures | Ooolio.com - Alt i tøj og mode online 

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jeg ville sende ham en opkrævning for den brug af ugyldig pakkelabel.

Jeg vil være fløjtende lige glad med hans evt. shit storm, mad mindre I har 4 kunder om året. 

Og så må han godt hente hans vare hos jer.

Jeg er så træt af alle disse forkælede "kunder", som udnytter os på det groveste. Og ja, det er vores egen skyld!

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Amadeo:

Jeg ville sende ham en opkrævning for den brug af ugyldig pakkelabel.

Jeg vil være fløjtende lige glad med hans evt. shit storm, mad mindre I har 4 kunder om året. 

Og så må han godt hente hans vare hos jer.

Jeg er så træt af alle disse forkælede "kunder", som udnytter os på det groveste. Og ja, det er vores egen skyld!

Og jeg er så fløjtende enig med dig Yes

What do you want to do ?
New mailCopy
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)