Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på hjemmeside

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. Mar 20
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Præcis. Du kan jo evt. bare vælge dine "Hovedkategorier" eller det du mener, der er flest af dine besøgende der vil købe :) 

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kørte lige din side igennem Seoinsight.io den nævner dette som kritisk. Din mobil side er også langsom siger den men da jeg testede på min egen mobil kom den hurtigt så..

Flot side synes jeg måske jeg ville gøre det endnu tydere at se når man scrooler ned og op af menuerne i toppen.

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Odense
Tilmeldt 15. Jun 19
Indlæg ialt: 29
Fra  Davivo Skrevet kl. 01:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Du har allerede fået en del fine svar, men vil lige komme med mine inputs.

Jeg ville placere menuen til højre, når du ser fra tablet og mobil, da folk er vant til at den befinder sig dér og derfor automatisk kigger op i højre hjørne efter den.: https://share.getcloudapp.com/nOueb7Wd

J
eg ville skrive jeres telefonnummer oppe i topbaren, så folk nemt kan kontakte jer, uden at lede efter jeres nummer. 

Jeg synes i har for mange menupunkter i jeres. Hvis I kan skære ned på dem ved at sammenlægge nogle, vil det virke mere overskueligt for den besøgende, når de møder jeres forside.

Fordi i har en call to action knap i jeres herobillede øverst, vil jeg tro at jeg også kan klikke på "KATEGORIER", "NYHEDER" osv, da designet ligner knappen øverst ret meget.
Derfor ville jeg ændre design af overskrifterne, så det ikke ligner knapper man kan trykke på. 

Jeg synes jeres sticky header mangler padding i forhold til jeres logohttps://share.getcloudapp.com/geuwy7g1
J
eg ville enten tilføje mere padding (hvidt over og under logoet) eller gøre logoet en smule mindre, så der er mere plads omkring det. 

Det var lige lidt hurtige fra hoften :) 

Tilmeldt 9. May 20
Indlæg ialt: 26
Fra  businessNEWS Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at optimere / skalere dine billeder noget mere.

Jeg har lige tjekket hjemmesiden og der er stadig lidt bøvl med billederne.

Det vil hjælpe på hastigheden :-)

/businessNEWS

Udgiv nyheder om business på businessNEWS.dk

Fra Århus N
Tilmeldt 11. Jul 20
Indlæg ialt: 36
Fra  Betbetter IVS Skrevet kl. 02:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg vil sige klart fokusere på noget email marketing og nogle lead opt. 

Super fin side, synes dog godt jeres menu i toppen kunne være lidt mere fangende. 

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)