Hej Er det muligt at se hvor mange, der over en tidperiode søgt på et specifikt ord via Google? |
Jeg ved kun at man kan se det i relative tal via Google Trends.
Jeg ved kun at man kan se det i relative tal via Google Trends. |
USB-C Hubs, adaptere, kabler til MacBook Pro, iPad Pro, bærbare, tablets billigt på ThunderUSB.dk.
Du kan få et estimat i google ads keyword planner. Jo flere penge du har brugt, jo mere præcist plejer estimatet at være. |
Det bedste resultat får du via Google Keyword Planner - ellers er der tools som Ahrefs der også viser det. |
Som Kristian nævner et Google Keyword Planner et godt bud Du kan evt. søge på ordet, notere antallet, og ændre datoen der viser statistikken så kan du nogenlunde sammenligne perioder. |
Jeg bruger Rank Tracker til at vise antal månedlige søgninger på et bestemt søgeord. /OKEIwebbureau |
WordPress opdatering fra OKEIwebbureau. Vi holder over 500 hjemmesider opdateret.
...Rank Tracker er i øvrigt en del af link-assistant.com/rank-tracker /OKEIwebbureau |
WordPress opdatering fra OKEIwebbureau. Vi holder over 500 hjemmesider opdateret.
Vil også sige Google Keyword Planner. |
Jeg ville også anbefale keyword planner, da det er gratis :-) Men hvis du vil ud og bruge nogle penge kan jeg sagtens anbefale ahrefs |