Hej Er det muligt at se hvor mange, der over en tidperiode søgt på et specifikt ord via Google? |
Jeg ved kun at man kan se det i relative tal via Google Trends.
Jeg ved kun at man kan se det i relative tal via Google Trends. |
USB-C Hubs, adaptere, kabler til MacBook Pro, iPad Pro, bærbare, tablets billigt på ThunderUSB.dk.
Du kan få et estimat i google ads keyword planner. Jo flere penge du har brugt, jo mere præcist plejer estimatet at være. |
Det bedste resultat får du via Google Keyword Planner - ellers er der tools som Ahrefs der også viser det. |
Kristian Ole Rørbye
Som Kristian nævner et Google Keyword Planner et godt bud Du kan evt. søge på ordet, notere antallet, og ændre datoen der viser statistikken så kan du nogenlunde sammenligne perioder. |
Jeg bruger Rank Tracker til at vise antal månedlige søgninger på et bestemt søgeord. /OKEIwebbureau |
WordPress opdatering fra OKEIwebbureau. Vi holder over 500 hjemmesider opdateret.
...Rank Tracker er i øvrigt en del af link-assistant.com/rank-tracker /OKEIwebbureau |
WordPress opdatering fra OKEIwebbureau. Vi holder over 500 hjemmesider opdateret.
Vil også sige Google Keyword Planner. |
Jeg ville også anbefale keyword planner, da det er gratis :-) Men hvis du vil ud og bruge nogle penge kan jeg sagtens anbefale ahrefs |