Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fragtaftale med postnord som udelandsk selskab?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Malta
Tilmeldt 24. May 05
Indlæg ialt: 95
Fra  Liberatum Solutions Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Er der nogen der har haft held med at oprette en fragtaftale med Postnord som et ikke-dansk selskab, altså uden adresse i Danmark, dansk CVR nummer etc? Mit firma er beliggende på Malta (hvor jeg også selv bor). Jeg har åbnet en webshop som sælger plakater. Jeg har lavet en aftale med et dansk firma om at de printer og sender for mig. Nu skal jeg så have en fragtaftale med Postnord - og det har jeg ikke meget held med. Af tekniske årsager kan jeg ikke bruge min danske samarbejdspartners fragtaftale, da den er koblet sammen med et system der ikke er kompatibelt med de PostNord produkter jeg ønsker at benytte til at sende til udlandet til gode priser (Maxibreve). Jeg har ringet til PostNord kundeservice 3-4 gange i den seneste uge, og de er meget forvirrede og jeg har en fornemmelse af mine henvendelser bliver syltet - jeg kan ikke komme til at tale med nogen med autoritet til at hjælpe etc. Jeg regner med at bruge Shipmondo til at håndtere labels etc, hvis det har nogen relevans. På forhånd tak. / Klaus
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Forstår ikke hvordan du lovligt kan sælge vare som er fremstillet Danmark og sælges til danske kunder, uden at du har en dansk moms nr?

Fra Malta
Tilmeldt 24. May 05
Indlæg ialt: 95
Fra  Liberatum Solutions Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv lige at læse igen, hvad jeg skrev. :)

Jeg skrev sende FRA Danmark TIL udlandet.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)