Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Drømmen!!

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 7. Jun 20
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Hej alle😁

Jeg går med drømmen om at starte en webshop med tøj. Det er stadig på overvejelseplan.
Jeg har lavet noget desk research. Men kunne vildt godt tænke mig at hører fra andre som har startet deres egen webshop med tøj, med hensyn til import?
Jeg har læst op på told, moms mm.

Kan man virkelig heller ikke finde noget omkring priserne på tøjet uden at have en virksomhed først?

Mvh Mette 😊
Fra København
Tilmeldt 6. Feb 14
Indlæg ialt: 117
Fra  ThunderUSB Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette. Hvad mener du med

Mettebahn:
Hej alle😁
Kan man virkelig heller ikke finde noget omkring priserne på tøjet uden at have en virksomhed først?

USB-C Hubs, adaptere, kabler til MacBook Pro, iPad Pro, bærbare, tablets billigt på ThunderUSB.dk.

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Mettebahn:
Jeg har lavet noget desk research.

Hvis det er tilfældet burde du da være kommet til den konklusionen, at det er ikke noget man skal give sig i kast med, da markedet er præget af meget hård konkurrence og røde tal på bundlinjen.  I øvrigt skal du være opmærksom på at mange af de kendte mærkevare ikke ønsker at sælge til webshops.

Tilmeldt 6. Jan 19
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:

Mettebahn:
Jeg har lavet noget desk research.

Hvis det er tilfældet burde du da være kommet til den konklusionen, at det er ikke noget man skal give sig i kast med, da markedet er præget af meget hård konkurrence og røde tal på bundlinjen.  I øvrigt skal du være opmærksom på at mange af de kendte mærkevare ikke ønsker at sælge til webshops.



Var da en underlig holdning, at man ikke skal begive sig ud i noget, bare fordi der hård konkurrence? Jeg er sikker på hvis hun får lavet et kniv skarbt design, og en markedsføring der god, så kan det sagtens blive til noget.  Må jeg her henvise til en virksomhed jeg er glad for ikke fik samme besked, der nu er mange millioner værd, fra de i 2017 kun havde et resultat på omkring 240.000 til nu at opgøre et resultat i 2019 på 29.3 mio, og kurven kun er på vej op: https://www.proff.dk/firma/snt-shaping-new-tomorrow/aalborg/t%C3%B8j/GVI3AQI08XE/

Ingen tvivl om at det er et svært marked, og man skal kæmpe for det, men at sige det ikke er noget man skal give sig i kast med, er jeg dybt uenig i.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 01:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 03:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Ib - din kommentar blev vidst ikke sendt korrekt? 

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 07:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

RasmusV1:
Ingen tvivl om at det er et svært marked, og man skal kæmpe for det, men at sige det ikke er noget man skal give sig i kast med, er jeg dybt uenig i.

Du er helt ny her på Amino, rigtig?

Efterhånden synes jeg, det skal laves et adskilt tema på Amino, som vedrører folk, som vil sælge tøj, men aner ikke hvordan, og helst billigst muligt i opstart.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 08:19
Hvor mange stjerner giver du? :

RasmusV1:
Var da en underlig holdning, at man ikke skal begive sig ud i noget, bare fordi der hård konkurrence?

Det kan du mene, men der er skam en god grund til min holdning nå vi snakker tøj brands og webshops med tøj.  Vi har gennem tiden set i hundredevis af folk her på Amino, typisk unge uden nogen erfaring som vil starte et nyt tøjbrand eller webshop med tøj - en ting e at de ikke har nogen erfaring/viden, men det værste er at de ikke er nogen special ide / koncept med deres projekt - I f.eks modsætning til f.eks  Shaping New Tomorrow som have en klar ide/ koncept fra starten af.

Kan i øvrigt ikke mindes at have hørt om nogen succeshistorier blandt alle disse Amino tøjfolk - rimeligt tankevækkende må jeg sige.

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:
Kan i øvrigt ikke mindes at have hørt om nogen succeshistorier blandt alle disse Amino tøjfolk - rimeligt tankevækkende må jeg sige.

Vi tjener til dagen og vejen og er medvirkende til at sikre varige arbejdspladser i Nepal. Jeg er egentlig ligeglad om andre opfatter det som en succes eller ej.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)