Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Cvr virks register

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Nordpå
Tilmeldt 3. Jun 20
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Er der nogen der kan svare på hvilket årstal Ca at VIRK.dk startede med at fremlægge data om firmaer og direktør, regnskaber mm. offentligt ud på internettet?
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46442
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan jeg ikke sige - det må være mindst 10 år siden - men jeg kan sige, at jeg i et par selskaber jeg selv har drevet kan se tilbage til 1984 i begge fald (de er ældre) og ser jeg Privatbanken som er stiftet for langt over 100 år siden - kan jeg også følge registreringer siden 1984/85 så MÅSKE er det så langt man kan komme tilbage i alle fald

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Haha, der har også været en fejl, som nu tilsyneladende er rettet, da du (John) engang stod som bestyrelsesmedlem i en virksomhed, hvor du var tiltrådt i 1940'erne :)

Albert

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46442
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan det ikke have været min far - som tiltrådte i en virksomhed i 1946 faktisk - (hvor jeg siden var i omkring 1970 og også var i bestyrelsen)

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan sagtens være det, haha. Jeg antog at der kun var én John Hannover. Har ikke stalket dig så meget at jeg kendte til familieforholdene, haha

Albert

Fra Nordpå
Tilmeldt 3. Jun 20
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej John.

Og tusind tak for dit nostalgisk prægede svar.

Det jeg mener, ER: hvor langt tid har det været muligt at søge informationerne frem fra VIRK her på internettet?

Af min forståelse skulle man før internet versionen af virk, selvfølgelig rette skriftlig og eller telefonisk henvendelse til VIRK, for så at sige få indsigt i regnskaber, etc etc.

Vh Christian
Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

cvr.dk blev registreret i 1999, virk.dk i 2001. Skønner det ca. 5 år siden at cvr.dk fik en enorm overhaling, hvad angår funktioner og udseende, men så længe jeg har haft virksomhed i Danmark (siden 2003) har jeg kunnet finde information på cvr.dk. Ved ikke om det hjælper dig ret meget.

Albert

Fra Nordpå
Tilmeldt 3. Jun 20
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Albert.

Tak, dit svar hjælper mig - delvist.

Må jeg spørge om du vil uddybe lidt om hvilken form for renovering CVR.dk fik for fem års tid siden, var det layoutet på hjemmesiden, eller kom der flere informationer tilgængelig end førhen.

Kunne man i 2003 søge på andre firmaer og se al den data som man kan se i dag. Eller er det kommet løbende sidenhen...

I dag er det jo muligt at se historikken for hvilke direktører der har været i firmaet, det formoder jeg ikke altid har været muligt???

Hvad med regnskaber, er det også siden 2003?

Fortæl hvad du ved, hvis du vil ;)

/Christian
Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Layoutet, cvr.dk havde tidligere, var meget basic. Du kan se her hvordan forsiden så ud: https://web.archive.org/web/20140208051242/http://cvr.dk/Site/Forms/CMS/DisplayPage.aspx?pageid=0

På den side kan du også se hvad der var muligt at finde på siden, og hvad du kunne lede efter. Men siden havde langt fra de muligheder som cvr.dk nu har. Ophørte virksomheder kunne du fx. ikke lede efter, og du kunne heller ikke finde informationer om tidligere ejere, tidligere adresser, navneskift osv, medmindre det tilfældigvis blev nævnt i regnskaber.

Du kan danne dig et overblik over cvr.dk's udvikling på https://web.archive.org/web/20140101000000*/cvr.dk

Albert

Fra Nordpå
Tilmeldt 3. Jun 20
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Tusind tak for dit indlæg Albert.
Yderst fyldestgørende og med teknisk snilde.

Nu har jeg præcist hvad jeg skal bruge.
Nu smutter jeg tilbage til Maltego.

Fortsat god dag 😎
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)