Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Råd og Tips til daytrading

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Jan 19
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg har over en længe periode set et hav af videoer på youtube og diverse skriv på nettet vedrørende daytrading på aktiemarkedet. Jeg føler mig efterhånden godt klædt på til at begynde at daytrade selv, men har haft svært ved at finde den rette software samt "broker" til netop dette. Mange af dem jeg har set på f.eks. youtube anvender amerikanske "brokers", hvor det ikke er muligt at lave en bruger som dansker, og derudover er de omfattet af PDT-reglen. Er der nogle der beskæftiger sig med netop daytrading og har nogle gode tips samt anbefalingsværdige "brokers" som jeg kan anvende?

Tak på forhånd!

/Palle

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Tilmeldt 13. Jul 13
Indlæg ialt: 509
Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Nordnet eller Saxobank?

Fra Hjørring
Tilmeldt 15. Nov 10
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Kombination af Nordnet og tradingview.com så burde du være klædt på

Tilmeldt 28. Jan 19
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Iværksætteri er vel et vidt begreb efterhånden. Kan godt sætte mig ind i din tankegang ift. "gambling", men man skal huske på at aktiekurser påvirkes gennem forskellige forhold, som er mulige at analysere og dermed forudse. Daytrading er bestemt ikke en sikker forretning og virker kun for en lille andel af mennesker, men det samme gælder vel for diverse forretningstyper og brancher.

Tilmeldt 28. Jan 19
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar :) Vil undersøge mulighederne ;)

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Jan 13
Indlæg ialt: 185
Fra  Sportsbuddy.dk Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Palle,

Jeg bruger Nordnet, Saxobank og Tradingview - synes kombinationen fungere fint og her er det muligt at tilmelde sig som dansker :-)

http://kjaertrading.dk/ - Varepartier og restpartier i mængder der passer dit behov til gode priser.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har daytradet med crypto-valuta og har et program der kører hele tiden der sørger for at købe/sælge når algoritmen passer.

Tilmeldt 2. Jun 20
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg startede ud på saxobank, men deres spreads er simpelthen blevet for store.
Jeg vil anbefale dig at kigge på etx og td365
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)